Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
krusbär: min cykel betedde sig helt galet de första månaderna efter mf #3, ingen ordning alls på ÄL, en månad hade jag bara 18-19 dagars cykel, nästa var lång, äl-ont titt som tätt utan "anledning" och så en liten blödning ngn gång för att piffa till tillvaron mitt i cykeln. Efter ett tag så artade det sig (fram till akupunkturen, då ändrades den till det sämre, så jag slutade). Vad jag vill säga är att det kan vara kroppen som krånglar också, 3 missfall tär ju väldigt mkt. Hoppas på det - men kolla upp det om du känner dig orolig!
mw: så skönt att kromosomproverna var bra! trist med cystan och med uppehåll i försökandet, men du behöver ingen extra prog-skjuts - du blir ju gravid ändå!
poppy: jag förstår att du är orolig för din pappa, skönt att du fick träffa honom så snabbt! Joo med mig är det ok... jag är inte riktigt i ÄL-tider, men snart... *suck* pallar inte... men men!
mamarazzi: sköldkörteln tror jag är ett blodprov bara (obs! osäker!) det ingick i min mf-utredning. Du kommer också få göra det!
kramar på er alla
hej Xiola!