• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

så skönt att det inte blött så mkt a80! Det är inte galet att träna, huvudsaken är att du mår bra - och om du är van att röra dig så mår du ju bättre av att göra det än av att sitta still misstänker jag.

• StoraD

söta Idun! hur är det med dig idag gumman?

• StoraD

nä, jag är inte hemma - jag är på jobbet! jag har precis ätit middag här på mitt kontor!

Ang. att flyga så vet jag inte... egentligen så är det säkert lugnt tror jag, men om du känner att du hade blivit mkt orolig så är det nästan bäst att avstå! Man ska inte stressa upp sig själv i onödan, om man kan undvika det!

• StoraD

krusbär: jadu, som sagt så väntade jag rätt länge, jag tror sammanlagt 6 månader, på att jag skulle få två normala cykler. Jomen det stämmer, det är mitt 4:e försök detta och jag fick mf för ca 10 månader sen. Jag känner ju nu att jag på sätt och vis önskar att vi började tidigare, men å andra sidan så på det stora hela så mår jag ju bättre nu än för 6 månader sen, rent fysiskt alltså. Nu är mina spottings t.o.m. borta! men som sagt, det där måste du ju själv besluta... vad säger din man/sambo?

BP: jag kan inte råda dig vännen, min gyn tyckte att 1 T/3-4 dag räckte eftersom effekten satt i så länge... det är olika bud på den fronten helt enkelt.

tack för er som skrivit uppmuntrande i min blogg, jag hade ju Äl nu för ett par dagar sen, men jag tror ärligt talat inte det kan bli ngt när man jobbar så mkt som jag gör. jag försöker ta hand om mig och så hoppas på tiden efter avhandlingen istället.

mamarazzi: jag förstår att mannen är lite segare m adoptionsplanerna, det är tydligen vanligt så. Tänk bara på att väntetiderna är långa och att den dagen du anmäler dig är ditt kö-nr.

poppy: hoppas förkylningen är bättre gumman!

• StoraD

Cia: jo mina pengar tar slut i februari, så då måste ju manuset kunna lämnas, sen så tar det ganska lång tid från att manus är klart till att man disputerar (med trycktider och så), men jag hoppas att jag i februari ska vara nära att lämna in det iaf. Sen mars-april har jag jobb på en annan högskola så det blir svårt annars. Tack för att du frågar vännen!

• StoraD

nä, tyvärr gör det inte riktigt det Cia... men jag försöker att inte tänka så! nu ska jag - apropå det, jobba på! vad du är rar som frågar gumman!

• StoraD

kram finesssan!

nej Poppy, det är bara i mars-april, jag ska ha en kurs då på en teknisk fakultet = många timmar... så jag kan försörja mig på nästan bara den under 2 månader! Du vet hos oss så får man ha en jäkla massa kurser för att komma upp i heltid...

• StoraD

åh poppy, det är nog inte mensen tror jag! precis som du säger så är PMS och grav-symptom förvillande lika!

idun: hoppas att det snart känns bättre gumman, när skulle du lämna hcg? månd?

lilleskuttan: v.15 redan! hurra så härligt!

• StoraD

hej BP!

joo lilleskuttan, ÄL var för en 2 dagar sen, så nu börjar nedräkningen, igen *suck* men som sagt så har jag inte så mkt hopp nu när jag jobbar så mkt.

• StoraD

hej söta poppy! hur är det med dig och förkylningen?
    nä det är ingen fara, jag jobbar lugnt!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7