krusbär: jadu, som sagt så väntade jag rätt länge, jag tror sammanlagt 6 månader, på att jag skulle få två normala cykler. Jomen det stämmer, det är mitt 4:e försök detta och jag fick mf för ca 10 månader sen. Jag känner ju nu att jag på sätt och vis önskar att vi började tidigare, men å andra sidan så på det stora hela så mår jag ju bättre nu än för 6 månader sen, rent fysiskt alltså. Nu är mina spottings t.o.m. borta! men som sagt, det där måste du ju själv besluta... vad säger din man/sambo?
BP: jag kan inte råda dig vännen, min gyn tyckte att 1 T/3-4 dag räckte eftersom effekten satt i så länge... det är olika bud på den fronten helt enkelt.
tack för er som skrivit uppmuntrande i min blogg, jag hade ju Äl nu för ett par dagar sen, men jag tror ärligt talat inte det kan bli ngt när man jobbar så mkt som jag gör. jag försöker ta hand om mig och så hoppas på tiden efter avhandlingen istället.
mamarazzi: jag förstår att mannen är lite segare m adoptionsplanerna, det är tydligen vanligt så. Tänk bara på att väntetiderna är långa och att den dagen du anmäler dig är ditt kö-nr.
poppy: hoppas förkylningen är bättre gumman!