Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
jag älskar också henne! och hennes partner vad han nu heter... så fint de dansade nu! älskade det indiska!!
jag älskar också henne! och hennes partner vad han nu heter... så fint de dansade nu! älskade det indiska!!
detta är min favvo-dans någonsin på programmet
ja, den är så cool! jag hejar också på Katee bland tjejerna, och bland killarna hejar jag på joshua och lite på twitch! gärna TV-date imorgon!
den dansen mellan neil och danny i finalen, där de var två kungar (mia michaels var koreograf) var helt fantastisk!
gonatt gumman!
Lycka till idag Lycka, det kommer säkert att gå bra!
poppy: detta med symptom så tidigt... jadu, det är ingen bra indikation på någonting. det brukar väl dessutom Dr-B säga? Jag förstår att det känns jobbigt, det hade jag också tyckt, men du är ju bara i v. 5 och det är ju verkligen inte konstigt om du inte känner så mkt! När började du med proggen?
hej på er!
Hur har det gått idag Lycka? hoppas det har gått bra gumman.
skönt att du inte har blödningar mer a80!
själv har jag börjat få lite mensvärk, redan på dag 7 efter ÄL, det är samma dag som mensvärken satte in förra månaden, så det blir väl inget denna gång heller och detta som dessutom var min sista kur... jag vet inte alls vad jag ska göra nu
mamarazzi: tjohoo det är jag! vad tror du om kvällen?
tack för alla era snälla ord raringar!
ååh Comfort... det var lite väntat... hmm, ja förmodligen blir det thayne - men jag gillar ändå honom!