• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

ja, vecka 10 är ju helt fantastiskt a80!! härligt!

mw: joo jag är på jobbet *skäms* men jag försöker lösa lite småbekymmer så det är ok!
    jobbigt med mood-swings, jag brukar få det av pergon också, i såna lägen brukar jag tycka att det är bäst att kolla på film eller ngn annan asocial verksamhet

vilken härlig dag poppy! joo det är alltid svårt att mobilisera under tiden mellan pressad deadline och seminarium! jag tror aldrig jag gjort ngt vettigt under den tidsfickan!

• StoraD

mensvärk utan mens är ett bra tecken poppy! håller tummarna gumman!

• StoraD

Äntligen hemma!

Åh poppy, så ledsamt med BF-datum, usch jag tänker fortfarande på mina tre ganska ofta, hur stora de små bebisarna skulle vara idag osv.

bling: mår du lite bättre idag? och hur är det med maken och medicinen? hoppas det är bättre!

Detta med syskon har jag inte mkt att säga om... jag har inga barn. Jag hade en lillebror som var 2 år yngre men han gick bort när jag var 13. Jag har en lillasyster också - och jag är 14 år äldre än henne! Vi har en jätterolig relation nu (hon är 16, jag 30) hon kommer alltid och bor hos mig på loven och så pratar vi om sånt som hon inte vill prata med föräldrarna med... därmed inte sagt att jag önskar att det tar 14 år innan era små får syskon såklart!!

• StoraD

åh söta a80, skickar också en massa kramar! det är nog inga konstigheter med lite blödningar efter vul, jag hoppas verkligen på det!

pops: hur går det för dig?

mw: gratta den lilla katten från mig!

Bling: jobbigt med huvudvärken raring, skönt att maken verkar lite gladare! hoppas du mår bättre snart också!

• StoraD

hej Cia! Hur är det med er?

Just nu sitter jag och kollar på dokumentärserien "en fri kvinnas bekännelser" på svt på nätet. Jag såg sista avsnittet (när hon gjorde IVF) på TV, och nu tittar jag på de första 5 avsnitten. Det är rätt ok...

• StoraD

låter som en mysig dag raring! joo det verkar bli mer och mer snack om det här med barnlöshet och så nuförtiden, och det är ju positivt!

• StoraD

nämen säg inte så cia! det är bara 4 försök sen senaste mf:et! många i denna tråd är såna frögurkor men upp till en 7-8 försök är ju ändå normalt men klart, kommer jag upp i ett års försökande så är jag absolut öppen för IVF, men än är det tidigt tror jag.

• StoraD

ja, det är ingen fara alls Cia, det är ju nästan ett år sen jag var gravid sist så det är inga konstigheter alls! det är ju lång tid som har gått, onekligen!

ursäkta att jag försvann, idag kom min yoga-bok (jag köpte den som Idun tipsade om) så jag gjorde lite övningar!

• StoraD

jag passade också på att beställa Lars Noréns 'en dramatikers dagbok', den har jag läst lite i också, men jag är lite försiktigt skeptiskt... men jag har inte kommit så långt som sagt!

• StoraD

hej på er!

a80, hoppas att du har slutat blöda gumman. Kan inte, som mw säger, innohepen göra att du blir mer lättblödande?

pops: håller tummarna för dig idag!!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7