Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Oj då lilla D syns det så tydligt? :( Jag trodde att mina inlägg var ganska neutrala. Ah, jag skulle inte säga att jag ser allt i svart snarare i grått. Där är det flera nianser....
Eh, jag är bara trött, hormonerna gör sitt också.
Jag testade minus för en vecka sedan.
Min semester var för mycket andras barn och graviditet, det var ansträngande att inte tappa tråden till Manen då han finner det inte så jobbigt att träffa småttingarna och deras föräldrar. Det var inte så mycket vila, lugnet och nöjet som jag behövde utan snarare bita i och stå ut. Nu har det släppt i ett par dagar men då kom alla känslor och reaktioner på en och samma gång. Hade jag kunnat så hade jag ändrat semestern. Men jag har 19 dagar kvar...
Prata med någon, tja...vem då alla har semester.. Har börjat springa för att komma i form, men vare sig kondition eller gå ner i vikt vill komma i gång. ÄL är på gång tror iaf. Sedan nu är det snart 1,5 månad som vi har lämnat prover för kromosomanalys. Den 5:e har vi tid på RMC. Om de inte avbokar vilket de i regel har gjort hittills.
En bra bok har jag läst i all fall: "Tillsammans är man mindre ensam" och det skulle jag gärna döpt denna tråd till. Sedan har jag även köpt och sett film gjort efter boken. Det var AVKOPPLANDE!
semesterns höjdpunkt.