• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

vad har hänt med sidan här egentligen...sparar de linjer och färg eller

Dnd: hej på dej också. Hoppas du har det bra

• babblar på

dnd: Jo då det går bra. Det är bara att starta upp alla piller och dylikt igen Fast jag tänkte att det skulle funka direkt denna gången
    Skönt med semester...semester från jobb eller bäbisgörande förresten? Semester kan ju betyda lite allt möjligt i vår tråd

• babblar på

a80: hoppas du mår bra också och har sluppit fler läskiga blödningar

• babblar på

dnd: oj vad piller det blir för dej Jag borde nog inte klaga då

Lycka: Hoppas allt går bra! Jag håller tummarna! Härligt att embryot var som det skulle

Poppy: japp T igen ..fast bara 1 denna gången Du tar också en har jag för mej?

Hej "gamlingarna" (fast jag är kasnke äldre än er) Skönt att det går bra för er och bäbisarna
    och hej alla andra också

• babblar på

hejsan alla gamla och nya ...och mittimellan

Håller tummar för alla vul och för MWB.s besök idag.

Jag har en fråga. Jag äter multivitaminer med järn i och ska nu ta bort järnet men behålla folsyra och b12. Vad äter ni för tabletter då(har för mej att fler tagit bort järnet)
    Är det nån mer vitamin som är viktig för graviditeter?
    Vad äter ni andra?

• babblar på

jag bad dem kolla järnet för jag en gång haft runt 155 i hb. Vet inte vad jag har nu men det var så bra så att jag inte ska äta järn iaf

• babblar på

155 är för högt järnvärde för en kvinna kanske jag ska tillägga också

• babblar på

Idun: äter inte du heller kött Då är vi ju två. Men jag äter fisk, ägg, mjölk. Fast jag borde nog äta fisk oftare
    Håller tummarna för dej idag!

MWB: hoppas din cysta är borta och att hsg gick bra

• babblar på

MWB: då är cystan nog borta vad skönt. Var på samma ställe som du och gjorde hsg och hade en trevlig läkare jag med. Jag fick också en snygg bild
    Hmm men heparin...var det nåt du skulle ta innan också eller? Jag har inte hört nåt om att jag ska ta heparin iaf.
    Däremot så har han sagt till mej 2T innan plus och 1 T efter. Fast nu ska jag testa med bara 1T då

poppy: men illamående var ju lite skönt ändå väl. Bra för psyket Fast om man tex gör havregrynsgröt kan man ju få kväljningar ändå..urk

Ska kolla mivitotal..har även hört om nåt som innehåller folsyra b12 och b6. Jag skulle äta b12 också...kasnke för att jag itne äter kött? Mina värden var bra

Bling:Hoppas du snart får vila lite ..låter riktigt jobbigt med 70timmars veckor

LillaD: ja var är du??? Hoppas också att vår mcc mår bra!

• babblar på

mwb: aha nu läste jag varför du tar heparin
    De där faktor:na kan inte ändra sej om man fått neg. en gång va? Nån som vet?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7