• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

det var nån som frågade om Boråsaren .. jag ligger på kö till hans ringa upp patienter så han ska ringa mej. Men det verkar vara många före

• babblar på

a80: bra att det lugnat ner sej

LillaD skitmens! Men pergo kan man få fler ggr. Vet folk som ätit det jättemånga ggr enligt dem själva iaf

Jag gillar drB igen Pratade med honom och det är sån skillnad att prata direkt med honom. Han har svar på allt. Jag var faktiskt lite småsur på dem ett tag av olika anledningar.
    Nu ska jag iaf ta fler blodprover och jag hoppas faktiskt att proverna är bra!!! Vill itne ha nåt mer sånt fel. Jag ska dessutom ta 1 T och sen prog ungefär från äl

• babblar på

hella: härligt att du kommit så långt

a80: heja räkan!

franka: Tråkigt med mens. Jag ska göra som du nästa gång(prog) Låter skitjobbigt så jag hade helst hört att det inte behövdes Tänk om jag har äl på dag 20 som sist och sen vänta 19 dagar till. Jag hinner ju inte få barn!!! *panik*

dnd: bra att du kände att mötet med drB var bra

lycka: hoppas det blir lite lugnare för dej snart

• babblar på

välkommen fredag13

mwb: Hoppas du får känna dej lite bättre snart. Gissar att det tar ett tag innan de positiva effekterna kommer.

Bling: Snart får du nog ett helt underbart litet barn att stoppa i dina underbara brallor. Det är jag säker på. Kul att du gillar sykursen iaf. Jag vill också se brallorna sen

undrar också som lilleskuttan...tog drB prover på er som gravida?

• babblar på

iske: hoppas du är gravid ändå!Förstår att allt känns jobbigt. Jag har pausat en månad. Det var lite skönt men jag ångrar det
    Jag är nära 35(vet inte hur gammal du är) och jag har verkligen panik över min ålder.

Idun: det konstiga är att jag upptäckte precis att jag ska ta samma prover som jag redan tagit? Kollade finesssans lista och jag har itne fått ta alla hon fått ta där??? Nu är det ändå min andra omgång prover ju. Undra varför ???
    Du verkar må ganska bra nu va? Hoppas!

• babblar på

cia: jo jag vet...det är ifall de proverna som jag inte tagit gjordes på henne hos drb för att de redan hittat nåt fel hos nån annan då? Annars borde väl jag fått ta samma känns det som? Mina "nya" prover verkade iaf vara exakt samma som jag redan tagit
    Ska fråga varför

• babblar på

Nu blir jag mer fundersam
    APC-resistens tex har man hela livet om man har det. Då behöver man ju aldrig ta det mer än en gång och jag tar nog det tredje ggn nu Det borde ju knappast ändras då? Eller

tack Cia för du försökte hjälpa till iaf

• babblar på

idun: jag/ vi har kollat kromosomfel hos drB och även på huddinge har jag för mej? Spermierna är kollade också.

Kan var ett enda lite prov som jag inte tagit förr.Men jag tror att jag tagit det med. Hittar inget i journalen om det bara.

Men du denna ggn tror jag att det går bra för dej. Det ska det ju göra nu!

• babblar på

Nu läste jag min journal lite nogrannare och såg att jag tagit det provet också helt säkert.
    Detta var lustigt...får nog prata lite mer med dem

idun: hoppas vulet går bra. Missade att du hade detta framför dej

• babblar på

Idun: folk brukar ju berätta att symtomen går upp och ner, fram och tillbaka. Det är nog ingen fara. Jobbigt att behöva tänka på det bara Hoppas du mår lite illa nu på morgonen så du slipper tänka så mycket
    Kromosomprov tog drB. Vi hade redan tagit det men hade det itne på papper. Spermaprov tog vi nog på den första utredningen(inte blev gravida) kom jag på. Så det hörde inte till mf-utredningen.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7