• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

MWB: jo jag har funderat på aku(men jag vill inte vänta ens 3 mån ) Ska se lite vad läkarna säger och så kanske jag testar en T först?

• babblar på

Heja Iduns kurva! vad bra att den var bra! Och vilken surläkare!

DEn ni andra vänstrar med går jag bakom ryggen på

MWB: Skönt att det gick bra att prata med DrB. Skönt att ha nåt nytt att testa

lycka: Hoppas du får MINST 3 bra dagar nu framöver!

• babblar på

Idun: boråsaren...fast han verkar supersvår att få prata med så det har jag inte lyckats med än tyvärr.
    Vad bra att du inte får ont i magen av T längre förresten

• babblar på

tar du en eller två T förresten?

• babblar på

Idun: nä jag ska inte utredas där ...jag ska bara prata lite med honom Höra lite vad han säger. Så det är itne så allvarligt vänstrande

Poppy : vad bra att du fick bra värden! Då går det nog bra nu ska du se

lillaD: Det går sådär med blödandet Man kasnke inte kan ha så mycket när man nyss blödit??
    Skit med symtomen..men du de behöver ju inte betyda så mycket. Duktig du är som föreläst och på engelska dessutom. Du får en guldtjärna av mej
    Varför får du inte ta mer pergo förresten?

hej cactuz! Har inget svar på din fråga jag heller. Jag har ju blivit behandlad med trombyl men fick ändå mf igen
    Som andra sagt att det behöver itne gå illa en tredje gång men jag förstår tänket

• babblar på

poppy: japp vi kör på ! Orkar inte vänta mer. Ångrar nog att jag väntade nu
    Får jag inga direktiv av nån så kör jag på en T..och det gör jag kanske om jag får höra att jag ska ta 2 också Känns knappt som nån vet så man får nog testa lite på eget bevåg
    Hur mår du och graviditeten då? Hoppas att allt känns bra!

cia: L ska ringa men han gör ju aldrig det Härligt med en liten sumo. Fast det är kanske bara så att pojkar ofta väger lite mer än flickor ?

cactuz: jo man vill ju göra allt man kan för att det ska funka nästa gång. Jag ångrar nog lite att jag tog 2 T nu när det gick dåligt. Tänk om det funkat med 1. Fast så får man försöka att itne tänka

hej magis. Härligt att livet leker !

• babblar på

hej annapanna! Skönt att du fick ett lugnande svar. Är jobbigt att inte veta vad som menas.

bling: ibland är det så orättvist så man itne ens kan fatta det Hoppas du känner dej gladare idag!

idun: nej ingen Boråsare. Han har väl fullt upp gissar jag
    Hur är det med dej då?

hej alla andra också! Hoppas ni har det bra

• babblar på

DND: lycka till på torsdag! Hoppas du slipper flunsan

• babblar på

poppy: inget bim här än. Har mens än Hmm undra om man borde vänta 2 mensar. Nääää det orkar jag inte!!!
    Gravidsymtomen kommer nog snart på dej! Du har inget tidigt vul bokat eller?

LillaD: jag har itne haft mensvärk på ett tag och jag hade glömt hur jobbigt det är *kräkas* Vet itne om det var för att jag nyss haft mf jag fick det eller om T tagit bort den innan? Usch det är otrevligt ont även om man itne är det minsta sjuk. Trist att du ska behöva ha det så länge innan.
    Men hoppas din värk är en bra värk(gravidvärk)
    kram på dej

iske: Hoppas du får roligare snart så du slipper ha en överbackad fot

• babblar på

hk: usch att du har ont Hoppas det blir bättre snart. Blir det itne det förrän du tar din vanliga medecin igen kanske?
    Vet itne riktigt hur det funkar

LillaD håller med de andra att nu kan du vila en stund. Du har förtjänat det!

bling : ska du gå sykurs. Vad kul! Hoppas det är en bra lärare. Hoppas du får ditt prov taget idag

mwB. Skönt att värsta blödningen är över. Hoppas cystan är borta också!

a80:usch vad jobbigt! Tur att det blivit lite mindre iaf. Hoppas du slipper sånt mer och att räkan mår bra!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7