• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Cia : vilken sötis!
    Läskigt med förlossningen dock. Tur att det gick bra

• babblar på

DND: jag tycker det verkade som en bra läkare. Han verkade kunnig.
    Jag misstror dessutom tnf-alfa helt just nu
    Undra vad jag har för fel?

Krusbär: jag tycker också att jag borde börja blöda. Jag hoppas det för annars kommer det nog kännas som nåt är knas

• babblar på

cia: varför ska du ta fragmin nu?

snozie: oj menar du att du inte testat alls förrän nu Det var inte illa...du har väl kommit ganska långt nu?

ego: inget blod än men mensvärk. Tycker det kan sätta igång nu för jag tror inte på att jag inte kommer blöda. Vill gärna ha det avklarat. Progesteron är lurigt som gör att man inte märker av mf.
    Undra om man ska våga testa utan medeciner nästa gång? Eller ta mindre T iaf?

• babblar på

Franka: skit att du fick minus

Idun: jag har bara testat ältest en gång och då tog jag det digitala så jag kan tyvärr itne helelr nåt om det. digitala var ju lätta att använda men dyra. Iaf när man fick använda 2 paket

LillaD: hmm att alla läkare ska säga så olika Jag vill ha en ny ofarlig okomplicerad diagnos nu för nu har jag tappat tron på mina medeciner.

• babblar på

idun: håller med. Jag vill ha barn!!! Helst flera!!!

linan: grattis. Skönt att du kommit så långt. Snart har du bäbis i famnen

mwb: hoppas cystan är borta

bling: kram

LillaD: men förkyld är väl onödigt att bli Jag kände mej faktiskt lite förkyld nu när jag var gravid iofs. Jag brukar aldrig bli förkyld(bra immunförsvar?)
    Hoppas du får plus nu då

ego: nu åker nog min bäbis ur mej. Blodet har satt igång iaf.
    Får se vad hcg-svaret blir imorgon men det ska ju vara under 25 annars har de ljugit

• babblar på

Lilleskuttan: skönt men läskigt att sluta med medeciner. Prednisonol...är det också nåt hormon?

• babblar på

idun: jo det är skönt att det är på väg ut så man kan gå vidare.
    Som det känns nu kommer jag nog orka fortsätta att försöka också Så trodde jag inte att jag skulle känna.
    Men det känns hårt att man fick ett mf till trots behandling.
    Vet itne hur jag ska göra med T. Funderar på om man ska ta mindre dos??? Eller om detta mf bara var ett "vanligt" så man ska fortsätta med T som vanligt? Det dumma är att jag antagligen hade ett mf en gång innan nu när jag åt T också. Fast eftersom jag inte plussade så vet jag ju inte säkert. Vet itne hur jag ska göra . Ska nog fråga drB vad han tycker

Hk: skönt att mensen har kommit iaf. Alltid skönt att beta av orosmolnen. Hoppas den blir lite mer riklig denna gången då

Bling: Mars känns länge till men det brukar ju gå ganska fort sen ändå. Hoppas du får plus i mars(helst innan)

• babblar på

LillaD: Nej! Dumma skitblod! Usch förstår att du är ledsen

Franka: Skitminus! Är det kört för plus nu? Grattis på födelsedagen iaf

DnD: är det titthål du ska göra? (blandar bara ihop de där orden som är nästan lika ) Jag håller en tumme för att du får göra det imorgon så du slipper fundera på det. Hoppas det går bra

• babblar på

mama: jag har märkt problem med T och infästning tycker jag
    Min sambo tycker itne att jag ska äta T längre. Sen vi började med det har allt blivit sämre. Jag vet itne hur jag ska göra?

lillaD: vilka läkare du träffat *chock* Jag tänkte som nån annan skrev att du brukar bli gravid inom tre pergokurer. Det blir nog så denna tredje gången med pergo. Gör pergo att man får starkare ägglossning förresten?

Saffran: Underbart!!!

Poppy: jag hade äl på dag 20 nu och blev gravid. Men det stannade ju tyvärr inte kvar

bling: usch förstår att man blir deppig. Hoppas både du och din man mår bättre snart. Kram

DND: undrar detsamma. Vad gör man resten av livet om man inte får barn? Orkar man andas?

ni pratade om prog. Jag fick inte heller prog av drB tills jag själv frågade om jag skulle ha det. Jag ska ta från plus och en bit framåt(v12 eller 14 tror jag det var..usch har glömt men nog skrivit upp det)

• babblar på

DND: hoppas det går bra! Det gör det säkert

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7