• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

tack finessan! Mitt plus har hittat hem
    Idag är min bim och för att kunna sluta med medecinen så testade jag fast jag tänkt låta bli. Kändes meningslöst. Såg nåt svagt som jag trodde bara var i min hjärna men sambon såg det också.
    Jag menar supersvagt men det är nog ett plus??? Fast jag ville haft ett starkt. Och jag har ju blött lite...mest brunt men lite rött också. Jag vill inte ha fler mf
    DEt är verkligen så svagt så att det inte syns på kort

Men jag ska väl fortsätta med hjärtepillerna iaf. Hoppas på starkt plus om nån dag. Hoppas det är för att jag hade sen äl. Fast jag hade räknat fel. Om äldagen var dag 1 så fick jag blod dag 11 som du sa LillaD. Jag tog fel på datumet och glömde räkna själva äldagen eller nåt

• babblar på

Tack cia! Men jag känner mej nästan lite korkad som ser ett plus på den stickan. Men sambon brukar ju vara mer lugn och inte se spöken Fast jag vet ju att svagt och blod inte är så bra men man kan ju inte låta bli att hoppas

finessan: skit med lgh men det var kanske bra egentligen? Stackars Vidas mage Men choklad ska du nog undvika gissar jag. Jag tål inte choklad jag heller nu när jag äter T så jag vet vad choklad kan göra med magar Synd att det är så gott

• babblar på

tack alla!
    Jag har iaf tagit prog också nu. Höll på att glömma dem Jag är på dag 13 sen äl idag så kanske borde det varit starkare? Men jag har ju inte haft så mycket rött blod iaf.

• babblar på

strumpan: vad långt du kommit...kul!

LillaD: du som är vår solstråle får ju inte må dåligt Hoppas du mår bättre snart! Kramar
    Jag hade äl-positivt den 22

jag tror att jag ska ställa in mej på mf iaf för det kommer rött blod nu Bättre att få mf nu än om en vecka iofs

• babblar på

cia: Spännande!!!

A80: bra att det går bra. Jag tror att min gyn. sa att om man har grå om man har bakteriell vaginos? Men jag gissar att de kan vara grå av många anledningar. Ätit mycket blåbär kanske
    Hoppas jag inte skrämmer dej nu för jag vet faktiskt inte så mycket om flytningars färger

LillaD: Håller med Idun. Vila lite och gör nåt kul. Läs lite skämt-läkarjournaler elelr nåt också. Det brukar man bli glad av

mwb: hoppas mensen kommer igång snart

Poppy: sydde du? Man kan sy sina egna bindor Jag har dock inte testat.

Tack för alla tankar på mitt plus! Jag försöker ligga ner men det har bara gått en dag och jag är helt uttråkad
    Har ni andra som blödit och det gått bra för haft ganska rött blod ibland?

Hur är det nu med progesteron. Måste man ta det nästan exakt samma tidpunkt varje dag? (usch vad man glömmer)

Ni som går hos drB som har fått höra att man bara ska ta en T efter plus. Har ni gjort så? Jag vågar itne än

• babblar på

Hej Maryn...välkommen!

a80: skönt att det gick bra. Rosa är nog ganska säkert gyns fel tror jag

LillaD: Jag testade nyss igen och fick inte nåt starkt plus som jag hoppats. Möjligen lite starkare för jag fick ju inte gissa att det fanns längre Men jag ville haft ett fett starkt snabbt plus Men jag blödde inte på hela dagen igår iaf men prog kanske gör att det blir så?

Trist med kompisen Du verkar vara en så som alltid ställer upp och peppar.
    Men jag kan tänka mej att folk inte vet vad de ska säga och göra så de låter bli. Jag vet aldrig vad jag ska säga när folk har det jobbigt fast jag tänker jättemycket på dem.
    Fast sms är ju lättare så det kunde hon ju slänga iväg ett tycker man.
    Men här glömmer vi iaf inte bort dej! Du peppar så mycket och är rolig dessutom. Hoppas du mår bättre ...hormoner är ju livsfarliga för humöret

HK: hoppas det går bra för dej idag!

Grynet Grattis till "roligt" sex !

Finessan: skönt för Vida att tömma tarmarna

cia: undra om du föder barn än?

hej alla andra också

• babblar på

Hej trebarnsmamma
    Tyvärr har jag inget svar till dej. Har själv aldrig haft spiral och kan itne så mycket om dem
    Hoppas nån annan kan svara dej
    Tråkigt med mf

• babblar på

Poppy och mamarazzi: Skaffa varsin lite längre kjol och gå nakna under dem när ni är hemma Det är bra mot svamp sa gyn till mej och även om man kände av bakteriell vaginos. Jag har dock klarat mej från sånt elände.

Mamarazzi: tackar som frågar. Jag blöder inte längre. Har inte gjort de senaste 2 dagarna men jag är livrädd. Vågar bara vila.
    Jag kommer inte orka röra mej snart. Musklerna kommer förtvina.
    Jag måste nog skaffa en filmkanal eller nåt också

hoppas du snusar bäbis snart Cia. Måste vara riktigt rastlös väntan den där sista när man vet att bäbis snart är här

Jag läser inte tråden så bra så jag missar nog lite. Men hoppas ni andra har det bra !

• babblar på

Idun: tänkte testa imorgon igen och hoppas på feteplusset då
    Kände mej sådär jobbig i hela kroppen imorse iaf...typ hormonjobbig. Hoppas det är positivt

Hoppas du också får plus snart. För mej känns det lite skumt att jag fått plus nu. Är så van att vara den som itne får det. Tänkte blivit ledsen häromdagen när jag såg en gravid men så tänkte jag hallå! jag är ju också gravid
    Men man känner ju sej inte så säker på graviditeten tyvärr. Måste vara skönt för folk som blir gravida och tänker nu blir det barn och så blir det verkligen det. De som inte tänker att det kanske itne blir nåt denna gången helelr.
    Och de som känner att de kan gå långa rundor,bära tungt och äta vitlök även om de är gravida

Nä jag borde nog vila lite till nu
    Hoppas din älsticka ger utslag inom snar framtid!

• babblar på

Idun: jo det dröjde till dag 20

mamarazzi: skitpiller som ger illamående (om det nu är de som gör det) Jag testar alltid med clearblue för att jag hört att billiga kan visa fel. Men jag vet itne om det är sant??

Jag tycker att jag mår lite mini mini illa till och från men det är kanske bara i mitt huvud Jag kanske inte ens är gravid längre. Man vet ju inte liksom. Lite tidigt att kolla med Vul också ju.

Krusbär: hoppas 27:de kommer snabbare än kvickt. Tråkigt att vänta

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7