• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Mammarazzi: O är magmedecinen omeprazol T är trombylen
    Jag tar trombylen för att slippa mf som jag kanske får för att kroppen stänger av blodkärlen som ger bäbis blod typ. Min kropp lagar eventuellt hålet som bäbisen ska fastna i eller nåt sånt (är itne så bra på att förklara såhär lite snabbt ) Omeprazolen tar jag för att jag får ont i magen av trombylen. Och vid plus ska jag även ta progesteron

dnd: var det du som fått konstig blödning...glömde skriva det innan men kan det var nidblödning? brukar komma ca 1 vecka efter äl

franka Och mammarazzi: drb sa att man ser mer på röntgen så jag fick göra det eftersom jag bara gjort vul-spolningen

• babblar på

mammarazzi: jag skulle ju inte ta trombylen om jag var normal och hade gräddfilsgraviditeter Nu måste jag lita på läkaren att jag behöver ta det men visst undrar jag lite vad som händer med bäbis när man äter det. Men det verkar ju gå bra för andra här
    Jag är nog mer rädd vad O gör just nu

biverkningar av T: ont i magen!!!! Sen vet jag knappt vilket som är O eller T:s fel
    Jag kände mej sjuk när jag började ta T och bara tog det också har jag för mej. Men det går över efter en vecka typ. Nåt händer ju i kroppen när man tar det så det är klart att det måste kännas lite...även om det är lite tråkigt
    Jag har endel biverkningar nu, av O gissar jag, men jag hoppas att det itne är nån fara.

hella: hoppas det går bra på tisdag! och skrik du på åt folk

• babblar på

poppy: japp jag tar receptbelagda men det är samma som finns utan recept i affärerna. De svagare jag köpt för att testa finnns konstigt nog bara på recept. De är samma fast svagare

Lilleskuttan. Alla O ska vara samma förutom färgämnen och kapselämnen..men det ska itne påverka en graviditet sa läkemedelsverket.
    De sa att att det står begränsad... på O är för att de kom senare än losec(losec ägde väl rättigheterna förr elelr nåt???) så det är losec som testats. Men det är samma ämne i
    Jag vet itne vad man ska tro

Bra att du bara blöder lite nu!

nä nu måste jag göra nån nytta

• babblar på

Idun: usch vad tråkigt. Hoppas det itne är nåt annat knas med det onda. Är det bättre nu förresten?

poppy: jag tar 20mg. Jag tror att det är nytt att de är recpetfria. Förr var de nog receptbelagda har jag för mej att nån sagt?

Lilleskuttan: nä man vet ju itne vad man ska tro men läkemedelsverketborde ju itne säga fel elelr? hoppas inte

LillaD och andra som testar med ältest: Vågar ni lita på det eller kör ni på lite innan det ger utslag också? Börjar bli stressad

• babblar på

jag kan itne hålla mej härifrån idag märker jag

idun: tuttarna kan kanske vara O. Jag tycker att mina är lite svullna och har varit sen jag började med O ..men gör inte ont *trycker lite på dem* Nä inte onda
    Läste att O kan ge bröst hos män så det kan nog vara så hos kvinnor också tänkte jag när jag inte fick plus. Fast dubbel storlek verkar ju skumt
    Jag kanske bara har ätit mina svullna dessutom

lillaD: jag tar digitala CB ...lyssnar ju på dej
    Det jobbiga är att om man kör på nu så hinner ju inte spermierna ha sina 3-5 dagar som drB sa om jag får äl imorgon Dilemma Usch vad knäpp man blir av detta bäbisgörande

hej saffran. Vilken vecka är du i?

• babblar på

saffran: härligt att du kommit så långt ! Lycka till den 7de

franka: men är du säker på avsaknad av ballong? Frågade du? Det är ju en väldigt liten ballong som du inte märker. Jag trodde att de alltid har en ballong och täpper till med så vätskan itne koksalten/kontrasten inte åker ut där den kom in?
    Bra att allt gick bra iaf

ego: jag börjar bli helt nojig att jag ska missa äl så det passar nog inte mej att köra stickor

• babblar på

Lilleskuttan: dumma skitblod !
    Jag vet inte heller vad jag skulle ha gjort?

MizzVictory: usch jobbigt. Hoppas hcg gått ner!

• babblar på

idun: vi får hoppas på graviditet nu då! Jag har suttit 9 timmar på akuten en gång vid mf. Som tur är hade jag itne ont den gången. Men det är ju helt knäppt. När man suttit nån timme så tänker man att nu kan jag inte gå för nu är det snart min tur

snozie: grattis till spyan ...blurk

ego: inget utslag på älstickan än Jag är ju säker på att jag har äl..eller iaf har haft. Var och kollade så jag itne hade bakteriell vaginos också, hade inte , och då såg ju läkaren att äl var på g. Tittade t.o.m med vul. Jag tvivlar på testen nu Kan de visa fel?

• babblar på

Finessan: vilken söt liten flicka du har!

• babblar på

Kan man blöda när man har äl? Nu blöder jag också. Känns som många härinne fått mellanblödningar sista tiden.
    Kan ju itne var nidis eftersom jag inte haft äl Nu blir jag säkert itne gravid denna månad heller
    Jag börjar tvivla på att min kropp kan bli gravid med all denna trombyl i sej. Den har ju bara blivit knäpp sen jag började med det Har aldrig hållt på så här förr...inte ens efter mf. Vet itne om man ska våga försöka utan T men jag vill inte ha mf.
    Skit nu blev jag deppig

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7