Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Poppy: Grattis grattis grattis Vad kul!
a80: skönt att blodet avtagit igen
vinke vink lillaD
Poppy: Grattis grattis grattis Vad kul!
a80: skönt att blodet avtagit igen
vinke vink lillaD
LillaD: ingen mens än...dröjer nog nån vecka till tror jag. Hoppas att du också får plus nu ! 3-4 ggr var ju inte så många ggr även om man själv tycker det är en eeeevighet
a80: Jodå det är nog bra med mej. Även om tron på att få barn inte är så stor. Ibland känns det som om jag ska bli ensam i tråden snart Hur det med dina blödningar då? Hoppas de avtagit igen. Kan inte vi som haft mf vara förskonade mot blödningar under graviditet iaf!
Men jobbigt med samma datum som en vän. Fast jag tror det går bra för dej denna gången...hoppas!
DND: välkommen tillbaka
Kajolajo: usch! Alla blir gravida och får barn runt en medans en annan bara hamnar på ruta 0 igen. Orättvist!
Lycka: skönt att du fick gråta ut lite
välkommen Mikes bride!
franka: jag lever också sådär att "då är jag nog gravid så då".... Jag har gjort så många år. Allt planeras efter att jag snart är gravid. Man blir ju knäpp på sej själv ibland
Idun: Vad bra att I ringde! Håller tummarna för dej!
Mamarazzi: skit att mensen kom Men grattis till huset! Låter mysigt
hej alla ni andra också!
Men lillaD:Skulle inte du plussa om nån vecka? Då blir du ju gravid Jag kan ju ta nästa månad så får vi barn nästan samtidigt iaf
Min mens får gärna vänta lite lite till för jag vet inte hur jag ska göra än Jag tänkte ringa drB om han är frisk snart???
Tänkte även ta en diskussion med boråsaren
Får jag inte tag i nån av dem får jag väl vara modiga BP och köra med en T på eget bevåg
Måste fråga dej som verkar ha koll. Kan man anmäla att man vill adoptera nu menar du och ändå vänta nåt år innan man sätter igång processen?
Tur i oturen att det är fler som kommer hänga här ogravida ett tag till så jag inte blir ensam Men vi kan väl plussa så fort det bara finns möjlighet va?
jag har nog haft både starka och svaga plus(nu sist med 2 trombyl var det ju supersvagt iaf)
Och Progesteron har inte gett mej några biverkningar mer än kladd. Jag tog ändå 3/dag ett tag. Fast jag har inte kommit så långt. Man kanske får mer allteftersom tiden går ? Eller har det med graviditeten att göra?
cia: vilka söta barn du har! Och Engla och Alvin låter väl fint ihop tycker jag
Idun: skönt att du kom på att du är stark! Klart du är! Jag tycker att man är stark även om man blir lite svag ibland. Man behöver bryta ihop ibland för att komma vidare och bli starkare
LillaD : hmm jag får nog ta ett ordentligt snack med min sambo om detta med att ställa sej i kön! Tack för infon
Att ni klarar köra yoga efter bok Idun och LillaD. Det var duktigt! Jag behöver nån som pratar med mej ...typ en dvd
Lycka: förr hade jag Blossoms fitnessyoga på vhs(vet itne om den finns på dvd) Testade hennes nya på dvd men jag tyckte den kändes tråkigare och besvärligare. Kanske för att jag är så stel och otränad nu Får erkänna att jag inte kollade igenom hela heller
Men hennes första var jättebra
Den var jobbig men enkel och man kände sej tränad men ändå utvilad när man var klar.
Idun: Vad bra att allt såg bra ut! Hjärtat kommer nästa gång!
Lycka: lycka till med FET om jag inte skrivit det(tänkte skriva det men vet itne om det blev så )
Lycka: lycka till på mötet
Nu hade drB ändrat teltiden...hmm jahapp. Jag som trodde att jag hade tur som kom fram direkt Som tur är är den senare idag. Det kan ju bero på operationen?
19 december slutar de visst sa svararen
Poppy: det är tidigt. Gravsymtomen kommer nog
Prog är lite lurigt ibland , det håller jag med om. Om man väldigt gärna vill veta kan man ju ta blod-hcg.
Men det kommer nog gå bra för dej nu ska du se. Snart kräks du nog lite Kram
idun och finesssan : vad har finessan tagit som inte vi andra tagit ??? Tänk om jag bör ta nåt annat nu eftersom jag inte tycker T funkade! Nån av er får gärna skriva vad för prover det är till mej
mama: usch ja 3 var jobbigt att få. Nu mitt femte är det hemskt att tänka att den behandling som hjälpt så många här inte funkade alls på mej. Tvärtom. Så vad nu?
Jag sörjer att jag inte fick se hurdana människor de skulle blivit om de fått leva. Fast alla hade ju inte kunnat finnas då iofs(för kort tid mellan)
LillaD: mensvärk kan ju vara gravidvärk också som många sagt!
bling: usch har du fått ont i ryggen. Det har jag missat. Krya på dej
hej på er andra också. Hoppas ni får en fin dag!
Iske:Nyfiken.. är det T som du får ont i magen och blir konstig i benen av? Jag tål inte T om jag inte tar omeprazol men jag trodde mina ben kändes konstiga av omeprazolen. Kanske är T då?
Fy vad irriterande att folk går till jobbet när de har magsjuka(om det nu var det) De flesta verkar se det som om de är duktiga som jobbar trots att de är dåliga men jag tycker bara de är tröga som smittar andra. Grrr
Hoppas du slipper det!
finesssan ska kolla din lista om jag hittar den