• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

hej bling! hur mår ni idag? jag tänker såå på er inför morgondagen

• StoraD

ja, då hoppas vi på morgondagen bling, jag tänker på er som sagt!

• StoraD

GRATTIS HELLA!!!!! hurra hurra hurra så roligt gumman!!! såå glad jag blir för din skull gumman!

• StoraD

Bling, hur har det gått idag gumman?

• StoraD

lycka till imorgon Cia!!! jag ska tänka på dig söt!

• StoraD

grattis till de goda nyheterna Bling!!

• StoraD

FAN lilleskuttan!! nää nu börjar jag också gråta, finns det ingen rättvisa?!! hoppas nu att det är en sån där ofarlig blödning gumman, ååh söta du, om du vill prata så kan du inboxa mig och få mitt hemnr.

• StoraD

ÅH så skönt lilleskuttan, nu är det viloläge som gäller!!

Idun: spännande, om det är en infektion så bör du ha feber också, annars är det nog inte det tror jag. hoppas hoppas

Franka: så skönt att du fick tid redan imorgon! har du fått recept på ngt smärtstillande? I malmö skriver de ut ngt, men jag tog inte det utan bara en panodil innan, det gjorde inte så ont tyckte jag, men visst har du gjort det förr? strålande tajming efter ÄL ju! nu är chanserna mkt goda för plus nästa månad!

ojojoj Magis, spännande m slempropp!

skönt cia att du slapp vändningsförsök!

BP: hur mår du vännen? hur går det för dig m testandet?

mamarazzi: ska du börja försöka denna månad? tack för att du frågar hur jag har det, jag orkade inte svara innan för jag kände mig såå deppig verkligen men nu mår jag lite bättre ändå tycker jag. jag börjar med pergo idag igen och det känns tradigt att dra det där ett varv till... nåväl

Lycka: tänker på dig raring!

hur går det för er Bling? har maken fått tid hos psykolog?

snozie, jag förstår inte gumman, varför vill du inte göra ngn operation?

*vinkar till Vida och stor-fin*

kramar till alla!!!!

• StoraD

mamarazzi, ja du, kk har jag ingen erfarenhet av alls, men jag gjorde min utredning på RMC i Malmö, Dr. M tyckte den var mkt bra sa han så det känns ju ok. Kanske har Lund samma rutiner med tanke på att det är samma landsting? jag vet inte...

• StoraD

reproduktionsmediciniskt centrum, på hemsidan står såhär: "Genom ett samarbete mellan Universitetssjukhusen i Malmö och Lund har Reproduktionsmedicinskt Centrum, RMC, bildats på UMAS. Här är expertisen inom ämnesområdet reproduktion (fortplantning) samlad under ett tak för att förbättra patientbehandling, forskning och fortbildning."

www.skane.se/templates/Page.aspx

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7