• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

tack söta cia för att du tänker på mig! som tack för det så ska jag återigen berätta mitt favvonamn!

bruno

• StoraD

jag märker att bruno gjorde er alldeles mållösa!

• StoraD

jag har varit dålig på att inspirera er med mina enheter, dagens skörd:

1. avokado
    1. mandarin
    1. wok
    1. soppa med grönsaker i
    -

men jag har inte vågat träna... skit i det nu! bara 1 enhet kvar! och DESSUTOM så dricker jag nu mitt fertilitetshöjande te (enligt ayurveda, traditionell indisk kunskap) gött!

• StoraD

va?! bruno som är så fint, hmm

men annars har jag

truls
    eli
    tage
    +
    frans

• StoraD

du och din sambo verkar göra så mkt mysigt a80! så härligt!! jag och min man sitter bara och glor på Dallas på DVD men jag var aktiv i din ålder faktiskt, nu orkar jag knappt klappa katten.

• StoraD

god natt söt-Cia! kramar till jazzy också!

• StoraD

snusk-a80!! *mutter* dagens ungdomar... *mutter mutter*

• StoraD

Bling, jag tänker på er idag och hoppas på ett positivt resultat av Mr Blings röntgen.
    Lilleskuttan, samma sak här - håller tummar och tår!

Cia: coolt namn!

mamarazzi: UNO?!! *skakar på huvudet* nä, jag spelade det mktk förr, men jag blir irriterad på att man inte kan gå ut med fuskkort. man har ju alltid dom kvar på slutet tycker jag! jag ska till gyn i e.m och jag har skrivit en fusklapp med bl.a. frågorna, "kan man testa hemma m apotekets test" finns det ngn receptfribehanling"

HK: det kommer visst ska du se! du är ung och du är under behandling, du gör allt som står i din makt och mer kan du inte göra ju! Vad händer i augusti? ska de göra prover under observation?

en fråga till mina kloka tråd-töser: jag jobbar ju omväxlande på bibblan i Malmö och mitt kontor i Lund. Varje dag bär jag en tung väska med laptop + en massa böcker. Igår slog jag rekord i tung väska och idag har jag lite ont i ryggen. Tror ni dessa tunga lyft försvårar/hindrar mina försök att bli gravid? som igår, på ÄL +7, kan mitt tunga lyft igår kväll ha hindrat ägget från att fästa? tacksam för svar på en dum fråga...

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7