vet ni vad jag tycker är riktigt jobbigt?! (detta är ett ondskefullt inlägg - varning varning)
att de personer som man hängt med på fl under de 2 år vi försökt, som har blivit gravida/fått sina barn tittar in på ens sida och a) inte skriver någonting b) skriver floskler (Ja, vad de än gör så blir det fel ). Det finns flera gamla trådkompisar som tittar in regelbundet utan att skriva, tror de inte att jag ser det eller?!
Inte heller orkar jag med deras "ååh stackars LillaD hoppas du snart blir gravid", "så spännande med adoption", "du är så stark", "nu är det snart din tur", "jag håller tummarna" eller allra värst: "styrkekramar" *kräks* Det är hemskt att säga så för att jag VET att de menar väl, och de är ju jättegulligt av dem såklart! men jag blir så oändligt ledsen och påmind om hur lång tid som gått och att jag OCKSÅ skulle haft en bebis om det inte vore för missfallen . Jag orkar inte hålla på och räkna ner till BIM, och känna efter och önska mig en pergobebis och skit, jag orkar inte med en massa tummhållningar och "snart är det BIM" och "nu är det din tur", det var faktiskt min tur för länge sen, men den kom och gick... era tummar och frågor i tråden uppskattar jag verkligen, men det är för att det känns som att ni förstår.
Usch, nu blev detta ett jättetråkigt inlägg, förlåt.