• Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!
  • AlexEmmi

halloj!vi var vid näset redan halv tio igår morse...inte en kotte förrän elva! men det var jätteskönt.jag slängde mig i hela jag  
    vart sent igår för hela familjen så vi vaknade för knappt en timme sen..oj oj vad dan har blivit förstörd! missar ju autionen.
    Ha det bäst!!

• edis

Blev ingen auktion för oss idag, vi var till pappa och hälsade på.Han blev riktigt glad.
    Den där energin du hade Jenny skulle jag också vilja få lite av, har en hel källare på 90 kvadrat och rensa!! Blir trött bara jag tänker på det. Hur kommer det sig att man sparar på så mycket skit egentligen?!

• clara b

Undrar jag med, Lotta, och hur kan det gå så fort att samla på sig igen efter en rensning? Jag begriper inte vart alla saker kommer ifrån? Kanske därifrån alla lypsyl, pennor och uddastrumpor lever och frodas?

Var på auktionen idag, men hittade inget jag var intresserad av. Det blev en korv i skuggan, sedan for vi till Näset för ett dopp. Alva hoppade som en tok från bryggan, trodde aldrig vi skulle få henne därifrån. Själv doppade jag iaf halva mig...det är bra för att vara jag!

Nu är vi på Tåå, Micke sover hemma med katterna inatt p.g.a. av jouren, men vi hoppas han ska kunna komma hit igen imorgon.

• edis

Usch vad tråkigt Clara att inte kunna vara hemma hela familjen och njuta av erat nya hus nu när det blivit sommar. Men jag förstår att det känns tryggare att vara lite närmre sjukhuset.

Idag är Lasse ute på en sista långrunda innan det är dags för Vätternrundan nästa helg. Urtråkigt att vara hemma själv! Och nästa helg åker han på fredan och kommer hem på söndan! Blä!

• Fia a

Hej alla mammor som går till öppna.
    Ella fixar en blomma till elin som hon får på torsdag. Så vi får ge henne en peng när vi splittat på alla som vill vara med. Vi sa att ca 20-30 per fam är lagom

• maria8109

Fia a skrev 2008-06-09 19:00:46 följande:

Hej alla mammor som går till öppna. Ella fixar en blomma till elin som hon får på torsdag. Så vi får ge henne en peng när vi splittat på alla som vill vara med. Vi sa att ca 20-30 per fam är lagom
    Vi vill självklart vara med på blomman!!!
  • elegi
    Fia a skrev 2008-06-09 19:00:46 följande:
    Hej alla mammor som går till öppna. Ella fixar en blomma till elin som hon får på torsdag. Så vi får ge henne en peng när vi splittat på alla som vill vara med. Vi sa att ca 20-30 per fam är lagom
    Jag är oxå med på blomma
    Alexandra 7½ år (astma & laktos, fisk), Sebastian 5år (astma,laktos,soja)
  • Bosisen

Jag är också med på blomman. Hoppas att jag får upp min sambo till öppna på torsdag annars får jag väl ge Ella pengar en annan dag. Benny vill inte upp dit ensam, men jag jobbar ju så jag kan ju inte tyvärr men jag vil ju vara med på blomman. Kramis

• clara b

Vi vill var med på blomman! Jag kan ju inte komma på torsdag, men jag skickar Micke med pengar till Ella!

• Bosisen

Clara- Jag fick reda på att jag jobbar med din kompis Maria som jobbar på Kanntorps förskola i Arnö idag. Vi pratade om Vrena och då sa hon att hennes vän bodde där och då kom ju nyfikenheten fram i mig och frågade vem det var och då sa hon att det var du.
    Fan vad Nyköping är litet. Alla käner ju alla på något vis. Hon är ju jättetrevlig.
    Ska jobba där imorgon med. Sen ska jag inte vara där mer i sommar iallafall.
    Få se i höst om dom behöver mig.
    Har varit där i fyra dagar nu.
    Kramis

Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!