• Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!
  • AlexEmmi

har för en stund sedan gråtit mig igenom "verklighetens tummeliten" bedårande barn!!! någon som såg?

• AlexEmmi

oj klockan tickar och även om jag inte är trött nu så kommer jag att vara det imorgonbitti ska till frissan med barnen

sweet dreams

• clara b

Ja ni, bästa mammorna, då var det dags. Om 25 minuter ska jag infinna mig på förlossningen. Fy fasiken vad shity jag mådde igår, vilken ångest! Känns av någon märklig anledning lite bättre idag, jag måste ju trots allt hålla ihop mig för Alvas skull. Detta blir en prövning, måste fokusera mycket på Bebis så jag inte tappar bort mig och skälet till allt det här. Det är ju så värt det, allt för att min lilla älskling ska ha det bra. Min minsta lilla älskling, Alva har det bra med sin pappa.

Alva kommer nog inte på avslutningen på lördag, de ska åka till Botkyrka och köpa en syskonvagn. Kram på er alla, ha sköna veckor så ses vi i sommar med liten på armen!

• edis

Lycka till Clara och hoppas allt går bra med den lilla när det är dags!!
    Jag tittade också på tummeliten igår, fast jag var på jobbet så tårarna fick jag allt hålla inne med. Så söt liten kille. Missade de sista minuterna, fick de veta om han hade nåt aneurysm i hjärnan?

Låter verkligen som en sagolik klänning Jenny! Kommer nog böla som bara den på brölloppet. Vad vackra ni kommer bli!

Måste bara berätta om Edvins läskiga upplevelse vid näset i söndags, han låg på sin "flytbåt" och plaskade när det helt plötsligt kom en orm simmandes. Den blev skrämd av att hamna mitt emellan Edvin och en annan liten tjej så den fick fart och ringlade rätt över Edvins ben!!! Snacka om rädd han blev!! Men han fortsatte ändå att bada sen. Tjejen som var bredvid sprang upp och slutade bada. Var som tur var bara en snok men ändå, vem vill ha en orm på sig?!

• missFebe

Åh Clara, vi ska tänka på dig/er nu tills den lilla/lille kommer ut. Du kommer klara detta galant.

Maria vi valde datum me omsorg & visst blev de bra. En ack så gullig pojke fyller ju då se de kan ju inte bli bättre.

Jo nog för att ja e lite partisk nu men åh va min klänning e fin. Har köpt skor åt familjen oxå & Fs skor e bedårande söta & Bs skulle ja nog kunna äta upp. Söta små blänkande svarta skor el ja små, mindre än mina iaf.

Ja du Lotta böla de lära ja göra tills ja får vätskebrist. Har en pappa som e VÄLDIGT känslig & ska ja klara av att ens va i närheten av honom så får ja ha ett badlakan me mig. Så vattenfast smink e ett faktum.

Nehe fortsätta me tårtbakande då, mycke kalas i helgen & skolavslutning imorn. Hm ja som skulle börjat sy Fs näbbklänning idag. Jaja de får bli en annan dag (de me)

kram på er.

• Bosisen

Hoppas att du får det bra på förlossnigen tills lilla bebben kommer ut, Clara. Tänker på dig.

Usch Lotta, vad otäkt det låter med dendär ormen. TUR att det bara var en snok.

Grattis Jenny att du ska gifta dig. Det hade jag ingen aning om. Kul att man kan hålla något tyst i denna stad.
    Det låter alldeles underbart om kläderna och ringen och allt.
    Jag vill också gifta mig så men det kommer aldrig att ske.
    Men men jag får gåtta mig med allas andra bröllop.

Synd Anna att du ska ha fika på måndag och torsdag för det är dom ända dagarna jag jobbar på nästa vecka sen dom andra är jag ledig. Ska bli så skönt att vara ledig i morgon också. Ska ju fira bennys brorson marcus student kl 2-5 sen är det hem och sen vid 7 är det bjudning hemma hos dom. Så det blir hela dagen lång.

Kram på er alla

• AlexEmmi

lotta, han hade lyckligtvis inte aneurysm och gå började han lära sig den lilla sötnosen!
    å fy vad läskigt med ormen!! skönt att han vågade bada ändå!

• maria8109

Blääää, jag hade nog dött en smula om en orm ringlade över mina ben sådär. Tapper son du du har!!!!!

Anna, hittade ni nåt kul på stan?

• elegi
    maria8109 skrev 2008-06-12 20:29:22 följande:
    Blääää, jag hade nog dött en smula om en orm ringlade över mina ben sådär. Tapper son du du har!!!!!Anna, hittade ni nåt kul på stan?
    Vi var jätteduktiga handlade inte ett dugg, förutom det Nattis handlade hos dig och var sin kaka och var sin cappucino
    Alexandra 7½ år (astma & laktos, fisk), Sebastian 5år (astma,laktos,soja)
Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!