• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Sommar prinsessan

Grattis till Stella gumman!
    Usch vad tråkigt för Caribe å Malus manSkrikandes
    Kyss till er.
    Hoppas att ni ändå kan njuta av midsommar som är i antågande

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Cahela

Grattis MaLu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förlovad med A 29 februari 2008
  • Cahela

Till alla er på tråden som har det kämpigt:
    Hoppas ni får en bra sommar.
    Kram Cah

Förlovad med A 29 februari 2008
  • Maskros67

Caribe: usch, förstår att det är mycket som är jobbigt just nu. Tur att det är sommar o ljust iaf, det hjälper till o hålla humöret uppe o om man orkar träna så kommer man snabbare ur svackan. Men allt det där vet du ju redan. Vill bara ge dig en stor kraaaam

Malu: va tråkiga nyheter för din A. Är väl inte riktigt vad man vill ha som nybliven förälder. Kram på er också

Och stor kram till alla andra, just nu har jag överskott på kramar, så jag kan dela med mig

• Maskros67

Gomorron flickor

Igår var jag ute med avdelningen, vi körde gocart o krigade i paintball o sen hem o duscha o ut o käka. Där satt man som en drottning med 12 grabbar o gubbar vid bordet

Vi hade kul, o en hel del blåmärken med oss hem, jäklar va det sved när man blev träffad

Ha en bra dag allihopa!

• Sommar prinsessan

Godmorgon tjejer! Hur är läget inför midsommar??

• Caribe

Hejsan tjejer

Hoppas ni får en riktigt härlig midsommar

Maskros det är så underbart att höra att kärleken spirar det är du så värd! Och på tal om kärlek så antar jag att Cah är lika lycklig fortfarande

Malu hälsa din man att jag är ledsen för han skull, förstår verkligen hur det känns det är inte roligt! Hoppas Stella för in solsken i hans liv så att det känns lite lättare!

Jag har bokat tid hos Fertilitetscentrum skall dit nästa fredag, känns skönt att byta klinik. Dom har moderna metoder och även långtidsodling så det känns spännande!

Sen skall jag börja gå på akupunktur under sommaren för att stressa av och ladda!

Kram Kram vänner! Kyss

• FISK78

Önskar er alla en härlig midsommar

Skönt Caribe att ta nya tag efter sommaren och på ett nytt ställe oxå!!!

Kan bara kort berätta för er som undrar att VUL gick bra för mig igår, det är en liten därinne och vi fick se ett pickande hjärta.

Kramar till er alla i MASSOR, tänker så mycket på er det ska ni veta!!!

• Sommar prinsessan

Hej Caribe.
    Skönt att ta lite nya tag å jag hoppas att ni får ett bra gäng som ska hjälpa er på nya stället så att ni får ännu mer ork att fortsätta.
    Akupunktur ,aha. Funderar själv på att prova detta!
    Har bokat in ny hormonbehandling. Startar med den i slutet av Juli. Känns lite kluvet men nu kör jag så det rycker. Sista hormonförsöket får bära eller bristaGlad
    Hoppet lever ju änFlört
    Hej Fisk. Va skönt att det såg bra ut på vul.

• Caribe

Ja sessan kör så det ryker, det är allt man kan begära och förhoppningsvis är det därför det såsmåningom kommer bli din tur

Beträffande akupunktur så vet jag inte om det påverkar fertiliteten? men det kan ju göra det? "därom tvistar de lärda"! Men jag tror att det är bra för lite allt möjligt såsom t.ex stress och det måste ha lagrats en del saker i kroppen under dessa svåra år som kan vara bra att rensa ut!

Grattis Fisken vad underbart det måste kännas Kyss

Svar på tråden VIHPS VII