• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • copycats

Morning

Malu: Stort grattis gumman Vila upp dig nu...du lär behöver krafter till er lilla flicka

Infan: Ha en skön sommar du också gumman Hoppas du får ha det riktigt bra trots allt

Ser att jag är först ute idag Vart håller ni hus?

• Maskros67

Hej flickor!
    Fullt upp här idag, så jag har inte hunnit in förrän nu.

Infan: Hoppas du får en riktigt bra sommar också o att du tittar in ibland så vi ser att du mår bra. Ta hand om dig o mannen nu o försök njut av varandra o sommaren. Kram!

Har haft en helt underbar helg. Rolig dans, en härlig lördagkväll hemma hos honom, vi sprang uppför ett berg först (pust) o sen thaimat o fotboll o mycket kramar o gos. Sen kom han ändå hem till mig igårkväll Känner mig så lycklig även om jag fortfarande är rädd att det plötsligt ska ta slut. Men det är väl inte så konstigt med alla turer som varit det här halvåret.

Stora kramar till alla!

• Ma Lu

Tack söta ni för era gulliga ord Vi kom precis hem med lilla Stella som ligger och sover i bilstolen. Jag kan ännu inte tro att hon är här...

Kort förlossningsberättelse finns att läsa i visp.

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Åh Malu!!! Redan hemma o ute på nätet! Stella, vilket vackert namn
    Pussa henne från mig, ska kila in o läsa bloggen. Kraaaaaammmm!!!!

• Maskros67

Äsch, visp stod det du blev så exalterad

• Caribe

Grattis igen här oxå Malu och välkommen till världen Stella kram kram

• Maskros67

Hej Caribe! Hur mår du?

• Caribe

Maskros - sådär det är jobbigt på alla fronter just nu pga osäkerhet med jobbet och senaste misslyckandet.... mkt ångest

• copycats

Hej alla

Caribe: Usch gumman...önskar jag kunde underlätta detta för dig Vet ju precis hur det känns just nu! Fan rent ut sagt!!!!

• Ma Lu

Caribe: min man fick idag veta att båda hans tjänster på jobbet kommer att försvinna Han har dels en utesäljartjänst som eg är hans "gamla" jobb men han har kvar det också då chefsjobbet bara är ca halvtid. Nu ska alltså hela avdelningen där han säljartjänst finns dras in och chefstjänsten bortrationaliseras han blir istället erbjuden att ta en innesäljartjänst... SURT! Han är jättenere och det är jobbigt att se eftersom han sedan nyår varit så glad åt jobbet efter att det varit tungt en lång period. Men nu är det visst kört igen...

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
Svar på tråden VIHPS VII