• busunge

Mammor födda 85

Hej..
    Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite

• Svar på tråden Mammor födda 85
  • Tosstess

hrä ha rdu en till, fast jag är nybörjare än så länge, en dotter som föddes 4:e mars i år.

• busunge
    ingensignatur skrev 2008-04-17 08:10:20 följande:
    de går på vana.. =) har vart själv i nästan 1½ år, o de funkar hur bra som helst. Kanske för att jag inte har förväntningar på nån annan ...
    okej..men jag tror nog som du säger att det är lättare när man vet att man är själv.. jag har ju nån men som inte kan hjälpa till speciellt mycke ändå...
    tycker ensamstående är otroligt starka och duktiga
    min pappa va själv med mig och min bror när vi va små..beundrar honom för de..
  • busunge
    Tosstess skrev 2008-04-17 11:16:59 följande:
    hrä ha rdu en till, fast jag är nybörjare än så länge, en dotter som föddes 4:e mars i år.
    ja, det va nytt grattis till tjejen
  • Babusjka

Hur har ni haft det idag då?

Här har varit kanonväder så vi har varit mycket ute och lekt. Har blivit lite bränd av solen, man är ju inte van att den är framme. :-S

• busunge

vi har haft en mysig dag på åland..sambon skulle dit och leverera grejer från sin firma och då åkte jag och sonen med..vi åkte imorse och kom hem för en stund sen..supermysigt

• efterlängtad07

här är jag med en grabb som blir 1år i juni!

• busunge

vart bor ni allihopa..skulle ju vara kul att få kontakt med nån som kanske inte bor allt för långt bort

• Babusjka

Och vi är bosatta i Sundsvall!

• Corze

En till 85a, även jag y förälder, fick min lilla tjej 20de mars (dagen innan jag fyllde haha)...

Bor i sthlm

Stolt mamma till Emma och fru
Svar på tråden Mammor födda 85