Mammor födda 85
Hej..
Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite
Hej..
Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite
Jag är också född 85. Har en son på 9 månader =)
Inte någon från malmö eller där omkring???
jag bor i trelleborg och e född 86... har en son på 2 månader. kram
Okej...vi flyttar till anderslöv i sommar =) Jag har en dotter på 10 mån.....
Halloj! Ytterligare en 85:a.. =) Har en son på 27 månader.. Bor i Malmö
En till 85:a med en son på snart 10 månader...
Anna Antonio skrev 2008-05-12 17:05:53 följande:
Hej alla mammor
Vad händer hos er på dagarna?Jag antar att det är många som är mammalediga men är det från någon skola eller så?Vi som har varit mammalediga hur länge var ni hemma?Gjorde ni innan era barn kom?
Sj gick jag i skolan läste till Livsmedel i Skara hann bli en höst termin sedan var jag hemma ett år sedan började inskolningen vid januari 2004.Hans pappa var inte med i bilden då för vi gjorde slut i aug 2003.Sedan gick jag fram till studenten 2006 och nu 2 år senare så sitter jag i skolbänken igen och är klar som fritidsledare våren 2009..Letar efter sommarjobb varit ute sedan i januari men inget napp någonstans
*suck*
ha det bra alla
hej hej..jag jobbar som undersköterska på ett sjukhus i min kommun. trivs jätte bra med de. jobbar 75% och varannan helg, så jag är ledig ganska mycket i veckorna... då umgås jag med vänner och sonen + tar hand om huset. det är ju ganska mycke att gröa på tomten just nu. men de e ganska kul sambon har eget företag och jobbar väldigt mycket, så man är glad om man hinner se honom nån gång ibland
Jag e mammalidig men inte från nått alls, blev klar med studierna i januari och Emma kom i mars =) planen är att vara hemma nått år sen söka jobb sen börja föröska med syskon. Är utbildad lärare.