• busunge

Mammor födda 85

Hej..
    Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite

• Svar på tråden Mammor födda 85
  • Harling1985

mamma hampus skrev 2008-05-01 16:50:06 följande:

Hej på dig jag vet vart Vara ligger för det är inte så långt mellan Lidköping och Vara..Jag har också en Hampus fast han är 5 år men visst kommer man ihåg värkarna men det är ju tur att man får sin belöning efter all värk..Vad vägde din Hampus ha det bra
    Hejsan!! Nä, till Lidköping är det inte långt, har ca 2 mil dit..
    min hampus var en liten skit, på 2505gram.. Å jaa, värkarna glöm egentligen bort när manväl har sitt underbara lilla liv där... det är först nu när jag vänter två som jag är dum nog och försöker minnas tillbaka... Fint namn på din pojke!!! Hur stor var han då??

ha det bra!!
  • Harling1985
    NicoÄngla skrev 2008-05-01 22:01:15 följande:
    Ja vet oxå vad Vara ligger. Min kompis bodde där tills hon flyttade ner till gbg när hon var 15 år.Eller rättare sagt hon bodde i Vedum hon är oxå 85.
    Jaha!! En Vudums bo!1.. Då borde vi ha gått ihop i högstadiet ju.. 15 var ju jag när jag fick min lille kille när jag gick i nian...
  • NicoÄngla
    Harling1985 skrev 2008-05-02 14:49:44 följande:
    [citat]
    Jaha!! En Vudums bo!1.. Då borde vi ha gått ihop i högstadiet ju.. 15 var ju jag när jag fick min lille kille när jag gick i nian...
    [/c
    Caroline Lindberg heter hon och har en bror som heter Philip. Ja det är ju inte så jätte stort där så då kanske du vet vem hon är.
  • Harling1985
    NicoÄngla skrev 2008-05-02 22:30:55 följande:
    [citat]Jaha!! En Vudums bo!1.. Då borde vi ha gått ihop i högstadiet ju.. 15 var ju jag när jag fick min lille kille när jag gick i nian...[/cCaroline Lindberg heter hon och har en bror som heter Philip. Ja det är ju inte så jätte stort där så då kanske du vet vem hon är.
    Jaaa!! Men Carro!!! Var inte länge sen jag gick igenom mina gammla sparade grejer från skolan... Hittade en hel hög med lappar jag och Carro hade skrivit till varandra!!! en masa flum!!!
    Hälsa från mig när du pratar med henne, Elin heter jag, Karlsson då nu Härling.. men det räcker nog med Elin..
  • NicoÄngla

Ja tror ja har hört talas om dig faktiskt tyckte jag kände igen ditt nam när du skrev att du var från Vara. Ja aka hälsa från Carro hon e i turkiet nu.

• esandis

Hejsan! En till 85:a...har en dotter som är född i juli 07.....Vi bor i malmö men flyttar till anderslöv i juni...

• jagarhosdigigen

Hej hej! 85:a som vart mamma i mars :)
    Nån fika/vagnpromenadpolare här inne kanske? :D

• vivi85

hej hej:)
    en till 85:a, har en dotter på 17mån o en son på snart 3mån..:)

hur roligt som helst

• busunge
    jagarhosdigigen skrev 2008-05-07 05:21:41 följande:
    Hej hej! 85:a som vart mamma i mars :)Nån fika/vagnpromenadpolare här inne kanske? :D
    vart bor du då???välkommen
Svar på tråden Mammor födda 85