Mammor födda 85
Hej..
Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite
Hej..
Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite
oj va många de har blivit nu kul... här börjar det dra ihop sig mot att åka till jobbet. lite tråkigt som sagt, men jag trivs så bra där..så bara man kommer di så är det ju lugnt
jag är född 85, har en lite pojke på 9mån tillsammans med min sambo. någon från malmö?
Hej jag e en mamma som bor i Lidköping och är född 85 och jag har en son Hampus på 5 år...Studerar på dagarna och när helgen kommer tar vi det bara det lugnt eller så hittar vi på ngt kul tillsammans..
hej hej!
en till 85amamma här! har en Melvin som fyller 4 i aug och en liten Lovis som blir ett halvår nu i maj.
Ytterligare en 85-mamma :)
Har en liten "Pluttis" på 6 mån (nu på tisdag, den 29:e)
- Trollhättan -
hej. Linda här med har en son född 070919 7 mån nu då.
vad trevligt med alla 85:or
hur är det med alla??jag har ledig helg nu så det är jätte skönt och vädret har ju varit toppen hela dagen så vi har varit ute och pýsslat på tomten ocg sen så grillade vi..super mysigt. vad ska ni hitta på i helgen?
ååh grilla låter underbart! måste ta o göra det snart.. elgrillen blev dock kvar på balkongen hela vintern eftersom vår allmäna lathet satte stopp för den väldiga uppoffringen att bära ner den till förrådet så nu måste vi köpa en ny.. såå himla onödigt!
jag har vart sjuk.=( skulle ut på galej med en väninna ikväll för första gången på evigheter men det blev till att ligga hemma och tycka synd om sej själv istället. resten av helgen ska maken jobba så jag och kottsen tänkte ev ta en sväng ner till allum imorrn och brassa upp mammapenningen.. om jag orkar. (fast shoppa brukar jag vara bra på att orka, hehe).