• busunge

Mammor födda 85

Hej..
    Tänkte höra om det finns fler mammor födda 85 som kanske vill samlas här och prata lite

• Svar på tråden Mammor födda 85
  • busunge

okej hur ånga barn har du??hur gamla/gammmal???

• busunge

jag har en son född 15 dec -05

• busunge

okej okej..ni har legat i mer är vad vi har gjort

• busunge

ojdå de va inte dåligt.. börjar att längta efter ett till barn, men sambon har eget företag och jobbar nästan jämt. så vi väntar nog tills det lugnar ner sig. jag skulle nog inte för tilfället orka vara sj med två barn.

• busunge
    ingensignatur skrev 2008-04-17 08:10:20 följande:
    de går på vana.. =) har vart själv i nästan 1½ år, o de funkar hur bra som helst. Kanske för att jag inte har förväntningar på nån annan ...
    okej..men jag tror nog som du säger att det är lättare när man vet att man är själv.. jag har ju nån men som inte kan hjälpa till speciellt mycke ändå...
    tycker ensamstående är otroligt starka och duktiga
    min pappa va själv med mig och min bror när vi va små..beundrar honom för de..
  • busunge
    Tosstess skrev 2008-04-17 11:16:59 följande:
    hrä ha rdu en till, fast jag är nybörjare än så länge, en dotter som föddes 4:e mars i år.
    ja, det va nytt grattis till tjejen
  • busunge

vi har haft en mysig dag på åland..sambon skulle dit och leverera grejer från sin firma och då åkte jag och sonen med..vi åkte imorse och kom hem för en stund sen..supermysigt

• busunge

vart bor ni allihopa..skulle ju vara kul att få kontakt med nån som kanske inte bor allt för långt bort

• busunge
    Corze skrev 2008-04-18 08:02:41 följande:
    En till 85a, även jag y förälder, fick min lilla tjej 20de mars (dagen innan jag fyllde haha)...Bor i sthlm
    grattis till din lilla tjej också
    vart i sthlm bor du då?? jag bor utanför norrtälje.
Svar på tråden Mammor födda 85