• TriBelle

skulle du vilja ha ett pyttelitet chip i ditt barn jacka, som visa vart ditt barn är dygnet runt via gps?

många barn försvinner spårlöst i sverige,
    med ett litet chip i barnets sko, jacka eller liknande kan visa vart ditt barn är dygnet runt.
    man kan se det via mobilen eller via datorn.

skriv gärna vad du valde
    //rebecca

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden skulle du vilja ha ett pyttelitet chip i ditt barn jacka, som visa vart ditt barn är dygnet runt via gps?
  • SaramedM

Mammas Melvin skrev 2008-04-08 08:38:20 följande:

många barn försvinner spårlöst i sverige,med ett litet chip i barnets sko, jacka eller liknande kan visa vart ditt barn är dygnet runt.man kan se det via mobilen eller via datorn.skriv gärna vad du valde//rebecca
    Många barn tycker jag är att överdriva kraftigt!
    Det som hänt Engla här vidrigt och hemskt men fallen är inte speciellt många faktiskt
  • Sofye

Ja det skulle jag vilja, inte för att kontrollera utan för att veta ifall det skulle hända nått såklart!

J 2oo5 * S 2oo7
  • Två töser

JA! Skulle jag gärna vilja ha.

Roligt att jag hittade den här tråden. Pratade precis om det här med min granne igår. Att många barn försvinner! Vi försökte komma på bra sätt att tala om för våra barn att man inte ska gå iväg med någon okänd person! Men hur talar man om det för 3åringar?!!!!

• ZeZZa

Jackan är ju lätt att ta av o kasta så jag hade föredragit om dom hade opererat in det under huden.. Kankse låter hemskt, men att inte veta vart sitt barn är, är nog värre.. Så mitt svar är JA!! Absolut!!

♥León 060103♥Tjej i magen Bf 080621♥
  • SaramedM
    Två töser skrev 2008-04-08 08:44:35 följande:
    JA! Skulle jag gärna vilja ha.Roligt att jag hittade den här tråden. Pratade precis om det här med min granne igår. Att många barn försvinner! Vi försökte komma på bra sätt att tala om för våra barn att man inte ska gå iväg med någon okänd person! Men hur talar man om det för 3åringar?!!!!
    Är det så många barn?
  • ZeZZa
    SaramedM skrev 2008-04-08 08:45:29 följande:
    Är det så många barn?
    Många o många 1 barn är FÖR många!
    ♥León 060103♥Tjej i magen Bf 080621♥
  • Två töser

Många som försvinner menar du.....Näe men det händer!

• beadis
    SaramedM skrev 2008-04-08 08:42:30 följande:
    Mammas Melvin skrev 2008-04-08 08:40:58 följande:
    Jo jag förstår vad du menar men jag tror att en 12 åring eller 14 åring skulle känna sig kontrolleradMen jag vet inte
    De behöver ju inte få veta ngt...sen är det bara o kolla på vad som hände med 10-åriga Engla
    hellre vara säker än osäker
Svar på tråden skulle du vilja ha ett pyttelitet chip i ditt barn jacka, som visa vart ditt barn är dygnet runt via gps?