Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Tips till alla som vill bli gravida...

myso skrev 2008-04-02 12:01:49 följande:
    När beställde du dom? Jag beställde i fredags o fick dom igår..Jo jag vet inte heller riktigt o eftersom jag inte har nån som helst aning när jag har ÄL eller BIM efter op så det får bli en om dagen tills vidare då..
    Jag beställde dem igår, vid 12:30 tiden, så jag veeeet, det var inte så längesen jag beställde dem.. *skrattar* Men är man otålig så är man..
    Jag har "halvkoll" på min Äl.. hehe.. Får man fråga vad det är för op du gjort?
    ♥Då satsar vi på en 09'a ist då!♥
  • MiAmore
    myso skrev 2008-04-02 12:19:40 följande:
    Opererades för ett utomveds i vecka 11. Det var för 4 veckor sedan och ingen mens i sikte än ...
    Jaha.. Usch då.. Sa läkaren något om hur lång tid det brukar ta för mensen att komma igång igen?
  • MiAmore
    myso skrev 2008-04-02 12:32:49 följande:
    4-6 veckor, så det är väl bara att vänta antar jag..är ju sådär kul.. Det luriga är att jag haft mensvärk till och från i ca 2 veckor nu
    Ja det är ett evigt väntande detta.. *ler smått* Det där med mensvärk kan vara lurigt. Jag har också mensvärk till o från i ibland 2-3 veckor. Har tex känt av mensvärk till och från idag, och jag är bara på dag 7 idag, brukar inte ha Äl förens runt dag 16-18. Är väl kroppen som värmer upp inför Äl eller nåt.. haha
    Nuttans Mamma skrev 2008-04-02 12:35:54 följande:
    I denna tråd kommer jag hänga ;) Å ni kommer inte märka av er så möe.. ska bara tjuvkika hur många som plussar, massor hoppas jag, kanske värt att testa ;) Visst köper man dem på www.naturlivs.se ?
    Hallå bruden.. Japps, det är bl.a därifrån du kan beställa dem
  • MiAmore
    myso skrev 2008-04-02 12:45:10 följande:
    Jo kropen kan va lurig ibland
    Jo tack.. Just som man tror att man känner den, så gör den något konstigt.. *ler smått*
  • MiAmore
    myso skrev 2008-04-02 13:07:56 följande:
    Såg på BIM-listan att det är ditt 12:e försök nu.. Får hoppas att pillrerna fixar detta nu då Har du några barn sen innan? Nyfiken som man är..
    Japps, vi är inne på vårt 12:e försök nu.. Lite lagom frustrerande så där, så jag hoppas SÅ att dessa piller ska fixa det *ler*
    Nej vi har inga barn sedan innan
  • MiAmore

Woohoo!! Nu är dem skickade till mig! Så dem hamnar förhoppningsvis i min låda imorgon!

• MiAmore
    ÄrtaMärta skrev 2008-04-02 14:36:27 följande:
    hahaha ja de är väl överlyckliga.Jag hoppas innerligt att detta fungerar.Mailade dock hälsokosten (info@pharmanord.se , www.pharmanord.se)och frågade om de hade ngn information om dessa kunde hjälpa fertiliteten positivt på ngt sätt fick bara följande svar:Detta är en MYT....Någon sådan vetenskaplig dokumentationkan i alla fall icke vi uppbringa.Mvh/Pharma NordInfoavd SverigeHoppas innerligt att de har fel!
    INGA sådana här "hus kurer" är vetenskapligt dokumenterade. Jo, Bisolvon är väl det till viss del, men de flesta andra är inte det
  • MiAmore
    mmelody skrev 2008-04-02 17:50:49 följande:
    www.naturlivs.se/product_info.php&pr... där fan, nu såg jag att de hade sänkt priset på de
    Då måste dem ha sänkt det innan igår middag, för att det är samma pris som när jag beställde dem igår
  • MiAmore
    kokko skrev 2008-04-02 20:30:08 följande:
    jag undrar lite VART ni beställer det här ifrån på internet, ja e ju sjukt nyfiken på detta !!!!:D
    se inlägg 283
  • MiAmore

Någon som har bra förslag på vad jag kan ge för en godtagbar ursäkt till min VÄLDIGT skeptiska och "anti mot allt sådant" make, till vad dessa tabletter är till för och varför jag lagt ut nästan 300 kr på det? Vill inte säga till honom att det är en "kur" jag blivet tipsad om på Fl, för att då blir han galen på mig... hehe

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...