Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Tips till alla som vill bli gravida...

Poppit skrev 2008-04-01 16:11:17 följande:
    Jag beställde dem i söndagkväll, fick ett mail igår morse om att de var på väg, och idag fick jag dem =) Ingen snigelpost här, inte!
    Ok, då borde jag få dem imorgon eller på torsd då. Hoppas jag får dem imorgon, är på dag 7 imorgon, och vill börja så fort som möjligt så att dem verkligen hinner börja verka till Äl. Hur många tar du om dagen? Jag tänkte börja med 1 tablett om dagen, och sedan öka till 2 på runt dag 15-16
    ♥Då satsar vi på en 09'a ist då!♥
  • MiAmore
    mmelody skrev 2008-04-01 17:31:39 följande:
    första april idag, har ni lurat nån ?
    Nej har faktiskt knappt tänkt på det.. *ler* Kanske ska komma på nåt kuligt att lura maken med då?
  • MiAmore
    mmelody skrev 2008-04-01 17:38:42 följande:
    haha, ja de tycker jag
    Några kuliga tips?
  • MiAmore
    mmelody skrev 2008-04-01 20:28:51 följande:
    MiAmore: Jag brukade alltid köra med att lägga makaroner vid toalettsitsen, under, och när nån ska på toa så brakar det :P haha.tomcar1: en om dagen är lagom och ta va jag har läst här Bellis77: så mannen ska äta folsyra och zink ?skånemamman: aa beställ detta på naturliv.se
    haha, vilket bra skämt! Ska komma ihåg det till nästa år!
  • MiAmore
    mmelody skrev 2008-04-01 20:40:45 följande:
    www.naturliv.se menade jag MiAmore: Än är inte dagen slut
    hehe, nej, sant.. Men nej.. Orkar inte med att "spexa" idag
  • MiAmore
    Almafa: Har kikat lite i ditt galleri. Jätte söt kille ni har! Och vad fina ni var på ert bröllop! En sådan tiara som du hade, hade jag med när vi gifte oss (ser ut som en sådan, iaf )
  • MiAmore

meeee... Dem har fortfarande inte skickat mina tabletter.. Beställde dem för ganska precis 24h sedan.. Var det inte du Poppit, som hade beställt dem på sönd kväll, sedan fått mail morgonen efter om att dem var skickade, och sedan fått dem på tisdagen? Vad kan dem inte vara lika snabba till mig för? *surar*

• MiAmore
    flowerLowa skrev 2008-04-02 11:44:05 följande:
    de är kanske ÖVERHOPADE med beställningar av glandin 25 nu.. förstår om det känns segt.....
    haha, ja halva Fl' "befolkning" har väl varit inne o beställt av dem nu.. *flinar*
  • MiAmore
    myso skrev 2008-04-02 11:49:08 följande:
    Hallå på er! Undrar bara vad som menas med speciella behov som det står på förpackningen?
    När man vill bli gravid kanske? *flinar*
  • MiAmore
    myso skrev 2008-04-02 11:53:14 följande:
    Jo precis vad jag tänkte me, men det verkar som att alla här bara knaprar en!
    Mina planer är att börja med att knapra en om dagen (när dem nu tänkt dyka upp.. *morrar otåligt o tjurigt*), sedan gå över till att käka två from. den dagen jag beräknar ha Äl, och 1-2 dagar efter Äl. Sedan efter det har jag inte bestämt mig hur jag ska göra. Trappa ner till en om dagen igen, eller sluta helt, med dem?
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...