• Anonym

Rida av sin kille.

Vill verkligen rida av min kille, men känner mig så otroligt dålig på just den ställningen.

Några tips på hur man rider skönast/smidigast?

• Svar på tråden Rida av sin kille.
  • Anonym (B)
    Anonym (Skönt) skrev 2018-05-13 11:19:17 följande:

Är det bästa ställningen för dig? Tror du det är någon skillnad beroende på hur tränad personen är

Har man inte problem med knäna så är det ingen speciellt ansträngande ställning, bara sitta på knä över killen och röra sig.
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (B) skrev 2018-05-13 14:38:56 följande:
    Har man inte problem med knäna så är det ingen speciellt ansträngande ställning, bara sitta på knä över killen och röra sig.
    Finns det olika sätt att röra sig på 
  • Anonym2721
    Anonym (Skönt) skrev 2018-05-14 18:44:56 följande:
    Finns det olika sätt att röra sig på 
    Jag som kille gillar när tjejen lutar sig framåt ganska rejält. Gärna andas tungt/stönar lätt i örat, nafsar i örat och gärna tittar mig djupt i ögonen. Med vissa tjejer är detta min favoritposition, med andra funkar det inte alls. För mig är detta en position där tjejen skall styra och ställa helt, det funkar inte för mig om hon vill sitta stilla och att jag skall jucka underifrån. Det finns så många bättre positioner om killen skall göra jobbet. Rätt utfört är det den position jag kan komma absolut snabbast i. Det har att göra med att man som kille kan slappna av på ett annat sätt än när man själv gör det mesta av jobbet.
  • Anonym (FrökenM)

Jag brukar variera mellan att sitta upprätt och lite bakåtlutad och röra mig rakt upp och ner och att luta mig fram över killen så att jag kan kyssa honom samtidigt.

Jag kommer lättast när jag rider. Dels pga kontrollen och för att jag kommer åt att smeka klittan. Han kommer av att se mig komma så det är en win-win.

När jag lutar mig bakåt så kommer han djupt in i mig vilket jag tycker är väldigt skönt men det passar nog inte alla.

När jag lutar mig framåt får man mycket kontakt vilket är härligt. Det är lätt att som tjej styra både djup och takt när man rider. Ibland sitter han upp också men det begränsar rörelsen något. Jag tycker bäst om när han är helt stilla och bara ligger ner. :b

• Anonym (Skönt)

Tjejer blir era killar alltid nöjda 

• Anonym (svårt)

Tycker det är en jättesvår ställning. Jag måste göra på ett speciellt sätt för att det ska ge mig något och det är inte säkert att mannen alls gillar det...för av alla de män jag har haft sex med har inte två gillat samma typ av rörelser. En kille kan nästan dö av vällust medan en annan suckar och undrar om jag aldrig har lärt mig hur man ska göra - och jag gör precis lika!

Så man måste känna in den man är med just för stunden (och detta är en av anledningarna till att tillfälligt sex är så värdelöst, det är först när man lär känna varandra ordentligt som det kan bli sådär underbart bra).

• Anonym (Härligt att vara häst)

Det viktigaste är nog variationen... iibland rida med stora rörelser upp och ner.
    Ibland bara sitta och "leka" med kuken i fittöppningen och "retas".
    Ibland sakta glida ner över kuken... och sedan rida sakta och med stora rörelser.
    Ibland sätta sig "lite hårdare" över kuken och rida samtidigt som hon smeker sina bröst etc...

Finns miljarder sätt att variera på... jag tycker variationen och dynamiken är viktigast.

• Dilf

Dom tjejer jag haft brukar komma då.

Kan ju variera lite,se till så det är skönt för dig så kommer killen också gilla det..

Behöver inte bara vara upp och ner,gnid dig tätt så du kommer åt dina punkter.. blir bra ska du se.

Jag håller hårt om skinkorna och drar upp mot min navel

• Umedude

För mig handlar allt inom sex om ett samspel.
    Allt ska ju inte hänga på dig, även om du så att säga är i kommandoposition.

När min fru rider mig så varierar jag höftpositionen, vilket påverkar vinkeln i henne och hur det känns för henne. Ibland "tar jag över" och knullar henne i den positionen, ungefär som omvänd missionär.

Jag brukar även ta i hennes skinkor och "sära på dem", vilket ger en känsla av att fittan blottas mer... sensuellt för oss.

Precis som en av föregående talare sagt, så handlar mycket om dynamik.
    Rida sakta... rida fortare/hårdare.
    Ibland sakta ner och bara reta kuken i fittöppningen... brukar reta mig till vansinne.

• Guldnovan
    Dilf skrev 2021-03-13 14:11:24 följande:

Dom tjejer jag haft brukar komma då.

Kan ju variera lite,se till så det är skönt för dig så kommer killen också gilla det..

Behöver inte bara vara upp och ner,gnid dig tätt så du kommer åt dina punkter.. blir bra ska du se.

Jag håller hårt om skinkorna och drar upp mot min navel

????. Bra nick, det passar som en smäck!
Svar på tråden Rida av sin kille.