• Anonym

Rida av sin kille.

Vill verkligen rida av min kille, men känner mig så otroligt dålig på just den ställningen.

Några tips på hur man rider skönast/smidigast?

• Svar på tråden Rida av sin kille.
  • Anonym

Jag brukar göra som jag själv tycker i den ställningen.. han kan ju göra som han vill när han e uppe på :D hehe.. nä men va fan..man märkar ju vad han gillar o inte så det blir ju bra efter en stund.. Jag tror själva grejen e att inte tänka så mycket..

• Anonym

Ibland rider jag även från sidan, hukandes givetvis. Känns också riktigt bra !

• Anonym

Jag vill också veta Har äntligen träffat någon och vill ha det skönt!

Känne rmig helt vilsen igen :) Ska man satsa på att man rider snabbt, hårt eller hur man rider? :) Och jag tycker det är lättare om man kan hålla i sig nånstans.. vad gör man annars? TIPS?

• Anonym

Ibland rider jag även från sidan, hukandes givetvis. Känns också riktigt bra !

Hur funkar det? Hur menar du?

• Anonym

jag känner mig oxå skitdålig på detta...har nyss träffat en kille och vi har haft sex en gång och då red jag han. Men jag har inte gjort det så mkt. Vill ju kunna impa lite på han liksom hihi.
    Jag vill tro att jag tar i för lite om man kan säga så. Rider inte så hårt liksom...det är för att jag känner mig så tung och är obekväm för magen är så stor. Alla dessa fysiska hinder...
    Men man ska alltså ta i lite...och både upp och ner och fram och tillbaka?? Nåt mer tips??

• Anonym

Jag brukar först köra lite sakta upp och ner för att retas lite, sen köra lite fortare.
    Sen brukar jag "Gnugga" lite, fram och tillbaka istället för upp och ner, det gillar både han och jag och dessutom kommer han åt min g-punkt så bra då, och jag kan själv bestämma hastighet och tryck. Extra skönt är det om han stöter emot lite, blir lite mera tryck då, men det är nog en smaksak. Kanon skönt! :)

Och ibland om jag känner för det brukar jag rida av honom baklänges/framlänges på huk, men det är jobbigt för benen. :)

• Anonym

ett bra tips som brukar funka när jag ska rida av en kille är att killen ligger nära sängkanten så att du kan stå med ena foten på golvet o ta emot.sen svankar man bakåt lite med ryggen o börjar rida honnom. works like a charm =P

• Anonym

jag kände precis som dig men jag tänkte så här jag kan detta o det gick skit bra min sambo älskade det så gör som du tror lycka till

• Anonym

Vi hade med lite svårt att få till det med ridningen, men när vi gör det nu så gör vi det i soffan, är lättare där, jag ligger så att jag ligger längt ut i soffan så står min fru på golvet med rumpan emot mig och håller i soffbordet, då har hon full kontroll på juckandet!!

Svar på tråden Rida av sin kille.