• Anonym

Rida av sin kille.

Vill verkligen rida av min kille, men känner mig så otroligt dålig på just den ställningen.

Några tips på hur man rider skönast/smidigast?

• Svar på tråden Rida av sin kille.
  • Anonym (knäskålen)

Prova att sitta på huk, både vänd mot honom och med ryggen mot honom! Då känns det lite extra, jäkligt jobbigt för knäna dock, jag pallar bara i någon minut.

• Anonym (kort)

Har också problem med denna ställning då jag är lite kort o har korta ben. Visst kan jag sitta på huk men det går bara en liten stund sedan är jag helt slut i benen. Ett sätt för att få det att funka är när vi gjort det i soffan för då har jag stått med ena benet i golvet. Ett tips kanske!

• Anonym

Jag brukar först köra lite sakta upp och ner för att retas lite, sen köra lite fortare.
    Sen brukar jag "Gnugga" lite, fram och tillbaka istället för upp och ner, det gillar både han och jag och dessutom kommer han åt min g-punkt så bra då, och jag kan själv bestämma hastighet och tryck. Extra skönt är det om han stöter emot lite, blir lite mera tryck då, men det är nog en smaksak. Kanon skönt! :)

Och ibland om jag känner för det brukar jag rida av honom baklänges/framlänges på huk, men det är jobbigt för benen. :)

• Anonym

ett bra tips som brukar funka när jag ska rida av en kille är att killen ligger nära sängkanten så att du kan stå med ena foten på golvet o ta emot.sen svankar man bakåt lite med ryggen o börjar rida honnom. works like a charm =P

• Anonym

jag kände precis som dig men jag tänkte så här jag kan detta o det gick skit bra min sambo älskade det så gör som du tror lycka till

• Anonym (?)

Jag tycker också det är skitsvårt att rida. Sambon vill gärna att jag gör det men jag tycker aldrig att jag får till det Om jag "sitter på huk", med fötterna i, så får jag kramp i låren väldigt snabbt. Det funkar bättre om kroppsvikten vilar på knäna men det är ändå knepigt.

Ni som "hukar", hur länge orkar ni egentligen?

• Anonym (Kvinna S)

Hukande: om mannen håller lite under rumpan eller låren så går det bra någon eller några minuter. Ett tips är att han efter en stund "jukkar" på från sitt håll och det blir extra intensivt!

På knäna: OK men inte lika skönt.

• Anonym (lilla my)

kan inte riktigt förstå varför denna ställning skulle vara svårare än nån annan. jag är själv lite kort i rocken men det går ändå bra. möjligtvis så blir det lite lättare om man lägger en kudde under varje knä, då kommer man lite högre upp. lycka till

• Anonym (går inte)

Jag har då försökt med min kille flera ggr, och visst verkar han tycka att det är skönt, men det funkar inte alls bra som ni påstår! Det funkar inte alls när man väl kommer igång automatiskt....Jag kan Inte rida! Jag känner dessutom ingetting.

• Anonym

Vi hade med lite svårt att få till det med ridningen, men när vi gör det nu så gör vi det i soffan, är lättare där, jag ligger så att jag ligger längt ut i soffan så står min fru på golvet med rumpan emot mig och håller i soffbordet, då har hon full kontroll på juckandet!!

Svar på tråden Rida av sin kille.