Rida av sin kille.
Vill verkligen rida av min kille, men känner mig så otroligt dålig på just den ställningen.
Några tips på hur man rider skönast/smidigast?
Vill verkligen rida av min kille, men känner mig så otroligt dålig på just den ställningen.
Några tips på hur man rider skönast/smidigast?
Jag kör hukandes ibland men tycker att det är absolut skönast att vara/stå på knäna! Då med hela kuken i mig, åsså gör jag rullande gnuggrörelser. Svankar å rullar framåt liksom, i ökande tempo som killen får styra. Detta är nåt som gjort mer än en kille galen... Och det är en av mina favvoställningar (kuken når så långt in att vaginal orgasm i princip är en regel), blir inte på långa vägar lika slut som om jag hukrider (och kan förstå om tjejen inte finner nån stimulans av att huka upp å ner). Tycker för övrigt att rida baklänges är en höjdare har väl bakåtliggande livmoder som Pamela Anderson eller nåt
Tycker tjejer det är härligt att rida killar
Oftast "upp och ner" och sen smeker jag mig själv under tiden medan sambon smeker rumpa/bröst eller så :) håller inte i mig men kan ha ena handen på hans mage/bröstkorg för att hålla balansen och va upprätt :) ibland håller han i mina händer och liksom trycker ifrån så att jag nästan lutar bakåt, då når han på ett annat sätt och det är riktigt skönt!
Oftast "upp och ner" och sen smeker jag mig själv under tiden medan sambon smeker rumpa/bröst eller så :) håller inte i mig men kan ha ena handen på hans mage/bröstkorg för att hålla balansen och va upprätt :) ibland håller han i mina händer och liksom trycker ifrån så att jag nästan lutar bakåt, då når han på ett annat sätt och det är riktigt skönt!
Har också haft svårt att få till det. Det som funkat bäst är att jag sitter på honom och kilar in fötterna under hans bak, då kommer han åt att jucka bättre och det blir ett bättre samspel.
Har också haft svårt att få till det. Det som funkat bäst är att jag sitter på honom och kilar in fötterna under hans bak, då kommer han åt att jucka bättre och det blir ett bättre samspel.
Jag har aldrig fått till ridande. Det gör bara ont inne i mej, livmodertappen kanske. Eftersom min man inte är vidare angelägen om just den ställningen heller så har vi slutat att ens försöka. Fast eftersom så många verkar älska det så testar vi ändå ibland men nä jag måste vara vanskapt. Han har inte extra lång kuk så det måste vara jag som är kort inuti på något vis. Det gör aldrig ont i andra ställningar.
Tycker tjejer det är härligt att rida killar
Jaa, Precis. Se till att göra det skönt för Dig.. Det syns oftast på dom vad som är skönt. Testa klockan också.. Min sambo blir helt tom i blicken och slutar andas när jag kör den, han kommer direkt.. men kom ihåg att hålla takten och var lite "crazy". Det brukar uppskattas när man Vågar och är lite vild. Brukar även luta mig fram och nafsa lite i örat och stöna och pussa lite nere i halsen/nacken bakom örat, då ryser han i hela kroppen av upphetsning. Sätter naglarna i ryggen på honom och berättar hur skön han är!