Rida av sin kille.
Vill verkligen rida av min kille, men känner mig så otroligt dålig på just den ställningen.
Några tips på hur man rider skönast/smidigast?
Vill verkligen rida av min kille, men känner mig så otroligt dålig på just den ställningen.
Några tips på hur man rider skönast/smidigast?
Ibland rider jag även från sidan, hukandes givetvis. Känns också riktigt bra !
Hur funkar det? Hur menar du?
jag känner mig oxå skitdålig på detta...har nyss träffat en kille och vi har haft sex en gång och då red jag han. Men jag har inte gjort det så mkt. Vill ju kunna impa lite på han liksom hihi.
Jag vill tro att jag tar i för lite om man kan säga så. Rider inte så hårt liksom...det är för att jag känner mig så tung och är obekväm för magen är så stor. Alla dessa fysiska hinder...
Men man ska alltså ta i lite...och både upp och ner och fram och tillbaka?? Nåt mer tips??
Jag brukar köra lite olika... upp å ner, gnugga fram å bax, lite av allt samtidigt.. att hålla sig i nått e ju najs, jag brukar tat tag i lakanet under killen, vid axlarna.. om jag inte e hemma eller om killen har en stomme som e stor så man kan hålla sig...
Jag kommer bara i denna ställning... nästan iaf...
Jag brukar gnugga fram och tillbaka, snabbt och hårt.. så han kommer djupt in i mig.. sen när han är påväg att komma brukar jag "rulla" runt eller vad ska man säga? liksom följa klockan i samma takt, då han är djupt inne i mig hela tiden.. gnugga runt runt runt.. samtidigt som han kommer, han ÄLSKAR det.
oj hur gör jag? då ska vi se...
Till att börja med brukar jag glidan in och ut sakta nån gång, dra ut på det lite.
sedan lutar jag mig framåt och håller i i sänggaveln eller hans axlar och kör ganska fort. Efter ett tag sätter jag mig upp och tar stöd med händerna bakom antingen i sängen eller hans ben.
Lite fram och tillbaks, gnider osv. Vad som känns skönt just då.
Jaa, Precis. Se till att göra det skönt för Dig.. Det syns oftast på dom vad som är skönt. Testa klockan också.. Min sambo blir helt tom i blicken och slutar andas när jag kör den, han kommer direkt.. men kom ihåg att hålla takten och var lite "crazy". Det brukar uppskattas när man Vågar och är lite vild. Brukar även luta mig fram och nafsa lite i örat och stöna och pussa lite nere i halsen/nacken bakom örat, då ryser han i hela kroppen av upphetsning. Sätter naglarna i ryggen på honom och berättar hur skön han är!
Jag gillar att rida min kille när vi sitter i soffan. För det första så känner jag mig inte lika uttittad eftersom vi sitter mer face to face (och det blir ju lite tits to face). För det andra så är det enklare tekniskt. Jag kan liksom hålla i ryygstödet o ta hjälp på det sättet.
Alltså... han sitter som vanligt och jag grenslar honom. Det blir även lättare för honom att "hjälpa till" genom att ta tag runt höfterna.
Rekomenderas!
Glöm det där med att impa. Det är inget bilrace!
Du får en hum om det är bra eller inte genom att titta honom i ögonen och på hans ansiktuttryck. Ta det lugnt, funkar det inte på första försöket kommer du längre nästa gång men ta ett snack efteråt. det är det som bygger upp självförtroendet, relationen och självinsikten. det är aldrig fel att ha kondition.
Jag håller med dig soffan....
Jag tycker mest om att rida när vi sitter i soffan.
Lättare att få till den tekniska biten sen att det är skönt är ju bara bra
När jag ska rida så känner jag knappt någonting. Det spelar ingen roll om de e fram o tillbaka, upp o ner eller villket håll ja sitter på :S