Pinsamma fisar
Här kn man berätta när det var som pinsammast..
när man verkligen inte kunde hålla sig..
NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
visslade det så glatt från rumpan
:)
Här kn man berätta när det var som pinsammast..
när man verkligen inte kunde hålla sig..
NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
visslade det så glatt från rumpan
:)
Åh jag dör! Din stackare... men jag blev lite sugen på scones nu
Fan också; varför skulle jag gå in på den här tråden?
Nu skrattade jag hur mycket som helst.
Men kruxet är att jag inte KAN skratta typ, jag är påväg att få halsfluss! Det var elakt av dig att skriva en så kul historia!
HAHA han GRÄT Åh, gud jag måste verkligen hålla mig för garv...
Nej det gick inte.
Nu ska väl bidra med en historia. Inte pinsam, utan bara rolig
Jag och min pojkvän hade bara varit tillsammans i två veckor. Vi hade varit på fest och sov över hos värden.
Dagen efter så är man ju alltid lite risig i kistan, ni vet
Iaf, så stod jag ute i hallen av någon anledning, och den leder in till vardagsrummet. Min pojkvän såg inte att jag stod i hallen med full insyn, han trodde att jag fortfaranda låg och sov.
I vilket fall som helst så skulle jag precis gå in i vardagsrummet när han ropar ut till sin kompis:
"SKOTT KOMMER" och släpper av en riktigt högljudd brakare! Det lät ungefär som när ett flyplan ska landa, haha
Jag började såklart asgarva och han fick syn på mig och hans min var obetalbar!
Kan berätta om mitt ex, vi hade nyss flyttat ihop i min lägenhet, och den var lyhörd, man hörde allt som grannarna gjorde.
Iaf kvällen var kommen och så även natten, och vi hade lagt oss och han hade somnat.
Jag ligger och läser som vanligt. Så ser jag hur han lyfter av sig täcket, tar tag i ena skinkan och släpper ut en brakare som inte var av denna värld, flera sekunder lång, och den lät som när man drar en gaffel på svarta tavlan i skolan.
I det läget hade jag grymt svårt att hålla mig för skratt, nåja, han tar på sig täcket och sover vidare, i 2-3 min då proceduren upprepas igen, och nästa brak kommer, som var längre och lät högre. Detta upprepas 2 gånger till och till sist blir det liv i karln, han sätter sig upp och tittar på mig, som kvider av skratt, och frågar va tusan jag gjorde. I samma sekund ringer det på dörren och när jag öppnar så är det grannen under som skäller ut mig för att vi möblerar om mitt i natten, då dör jag än en gång i asgarv.
När jag var liten kanske 5år och min bror som då var 4 år så fes mamma rätt ofta.
En gång släppte hon en smygare i affären vilket resulterade i att brorsan kände lukten och frågade vem mamma har du fisit?
nejdå tyckte mamma.
Då tar min brorsa går fram till mamma och stoppar in sin näsa mellan hennes skinkor.
Joho säger han väldigt högt du har visst fisit!
Min snart 4 åring brukar svara om man frågar honom fes du? Nej det var pappa.
Jag och sonen bor ensamna och pappa bor på andra sidan stan.
Han säger oxå det ibland när han frågar vad är det som luktar om jag fisit att det är pappa som fisit.
Jag är som en häst nu för tiden. Så fort jag börjar gå utomhus blir jag fisnödig. Det värsta är att alla fisar verkligen luktar extremt mycket och när man går så kollar man runt omkring så man är ensam när man släpper sig men det slår aldrig fel med att så fort man släppt sig så kommer en person in i mitt fismoln. Alltid är jag den enda förutom personen som känner doften så dom kan ju räkna ut vem som fisit.
Haha! Alldeles underbar tråd. Jag brukar inte vara överförtjust i pruttar men detta var grymt kul!
Var på stan med en kompis och hennes pappa... Han var tydligen en smula gasig och meddelade att han nog var tvungen att lägga av en smygare... Strax efter "utsläppet" kommer en liten kille fram till hennes pappa, tittar på honom med stora ögon och säger högt: FES DU??!!
Hahaha! Inte riktigt enligt planerna
Fan va grym tråd, skrattar så tårarna bara sprutar.
Jag & sambon har alltid fis krig hemma, jag vinner alltid till min sambos stora besvikelse.
Engång var jag riktigt risig i kistan, så karln där hemma sa åt mej att jag absolut inte fick fisa nå mer förens han hade somnat. Men det gick ju inte att hålla emot så det smet ju en rackare, en riktig ''silent but deadly'' fis. Han känner ju det såklart och verkligen studsar upp ur sängen och skriker ''fyyy fan älskling, den där smakade ju till och med''
Mamma är likadan som mej, hon fes gynekologen i ansiktet för ett tag sen en riktig (som jag om mamma kallar det) fårtuta, en som låter typ som MÖÖÖÖÖÖÖP. Och den lukta ju som hon hade ätit på kyrkogården i en vecka.
Mitt bästa fis klipp på youtube kommer här. Jag skrattar på så jag nästan pinkar ner mej på 2 ställen i klippet. Engång när det är en grabb som fiser så man nästan måste hålla för öronen för den är så hög i tonen. Och engång när det står en man och fiser mot en dörr, den tredje fisen mot dörren låter som en motorsåg haha :) HA HÖG VOLYM PÅ
">
Åh herregud, jag skrattar så tårarna sprutar!!
Min man är verkligen en riktig fisare, jag har alltid en ask tändstickor i nattduksbordslådan så jag snabbt kan bli av med stanken på kvällarna innan vi ska sova.
En natt vaknade vi runt 5 på morgonen av att han släppte världens brakskit, han svängde sig om och vi somnade båda om genast eftersom vi var så trötta. Sen på morgonen när vi vaknade (runt kl.9, vi hade sovmorgon båda två), kände vi att det var något som luktade så oerhört illa i sovrummet. Jag kollade under sängen för att se om någon av kattungarna släppt en hög på golvet, men hittade ingenting. Maken låg och fnittrade och jag fattade ingenting. Till slut kunde han inte låta bli utan berättade att det var hans täcke som luktade - fislukten från natten hade fastnat i täcket! Det täcket åkte ut på balkongen för vädring direkt, men jag kunde inte stå ut med tanken på att ha det täcket i sängen så jag köpte ett nytt åt honom!