Pinsamma fisar
Här kn man berätta när det var som pinsammast..
när man verkligen inte kunde hålla sig..
NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
visslade det så glatt från rumpan
:)
Här kn man berätta när det var som pinsammast..
när man verkligen inte kunde hålla sig..
NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
visslade det så glatt från rumpan
:)
jätterolig tråd puffar lite
Haha, puff!
*puffar* måste väl vara fler som fiser här inne
Puff!
Eller prutt då
Sambon har berättat många gånger att jag släppt riktiga brakare under natten så att han hoppat till och trott att det var någon som skjutit med pistol utanför.
En annan gång hemma hos ett ex så var jag extremt gasig i magen. Exet var ute på gården och solade och jag trodde att huset var tomt. Så jag gick in på toaletten och la av brakare efter brakare och till slut kommer jag ut alldeles utmattad och svettig efter allt pruttande och ser då att exets lillebrorsa suttit vägg i vägg till toan under hela tiden. Oj vad jag skämdes!!
Hmm ok jag får väl göra en bekännelse här så tråden får lite liv igen
Jag träffade min kille på nätet och vi brukar prata via Skype på datorn eftersom han bor i England. Så en kväll var jag dålig i magen och då menar jag riktigt dålig. Sådär att fisarna känns varma. Man kan klicka på en knapp på datorn för att inte höras och den tryckte jag ivrigt på hela kvällen för fisarna var bara tvungna att komma ut. Så efter en kvälls fisande i smyg ska vi säga godnatt och då säger han "hoppas att magen är bättre imrg". Då har inte knapphelvetet fungerat och jag har suttit och släppt mig högt och ljudligt en hel kväll framför nya kärleken. Inte så kul!!
En av de första gångerna jag sov hos min man vaknade jag mitt i natten av att jag släpper en brakskit. På ungefär en millisekund i mitt sömndruckna tillstånd försökte jag komma på en avledningsmanöver och kom på att klia sig, det måste ju ljudmässigt ungefär motsvara en brakskit. Så (för att vara på den säkra sidan) tog jag båda händerna och rev som fan över hela magen. Sen somnade jag om direkt.
Morgonen efter undrade han varför jag hade 8 illröda streck från muttan upp till brösten.
Ehrmm.