Pinsamma fisar
Här kn man berätta när det var som pinsammast..
när man verkligen inte kunde hålla sig..
NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
visslade det så glatt från rumpan
:)
Här kn man berätta när det var som pinsammast..
när man verkligen inte kunde hålla sig..
NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
visslade det så glatt från rumpan
:)
hahaah denna tråden är ju grym! :D
hahahaa..
När jag och min förra kille just hade träffats kunde jag inte fisa eller göra nummer 2 när vi var tillsammans. Jag skulle hellre ha tänt eld på migsjälv.
Hursomhelst hade vi varit ute och festat en kväll, och dagen efter var jag riktigt risig i kistan. Vi låg i hans säng och kollade på TV, och när han reste sig för att gå på toaletten passade jag på att lägga en tyst smygare under täcket. Jag kunde verkligen inte hålla inne längre, för då hade jag sprängts.
Tyvärr blev han inte långvarig på muggen, för han skulle bara hämta en bit papper att snyta sig i, så han var tillbaka nästan direkt. Jag kan inte beskriva med ord den stank som spred sig i rummet när han lyfte på täcket för att lägga sig igen. Jag hade nog blivit generad även om jag varit helt ensam, så grymt luktade det.
Vi sa inget. Absolut ingenting.
Lång tid efteråt frågade jag honom om han hade märkt något, och det hade han naturligtvis. Så typiskt.
Var en gång i en mycket känslig ålder och satt vid ett bord i skolan med fem andra i klassrummet (resten av klassen satt vid andra bort så dom var också där).
Plötsligt känner jag att jag behöver nysa och jag håller för näsan för att inte göra det.
Vad händer? Jadu, ja la värdens jävla praktbrak istället då det var ett sådant tryck på nysen, en sån där riktig jävla rackare som gjorde att stolen började vibrera.
Alla började garva och jag skämdes hyffsat mycket om man säger så.....
Hahahaha vilken rolig tråd. Jag ligger verkligen på golvet och skrattar!!
Var på ett dop när jag var tio, min bror var sju. När det var som knäpptystast i kyrkan så hördes ett riktigt brak så det ekade i kyrkbänken, det var min bror som fes, gissa om alla skrattade!! hahaha
vad var det björm gustafsson sa, "är det mindre än en matsked är det en fjärt"?