• svensdotter

Pinsamma fisar

Här kn man berätta när det var som pinsammast..
    när man verkligen inte kunde hålla sig..
    NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
    visslade det så glatt från rumpan
    :)

• Svar på tråden Pinsamma fisar
  • TheodorMiranda

helt klart en favvo tråd detta :D
    *asg*

• negro

Åkte tåg en gång med en riktigt risig kista och de gaser jag hade var inte direkt väldoftande så man försökte hålla sig så gott det gick men till slut var man tvungen att dra av några smygare. Men då de luktade orm resulterade det i alla som satt i närheten av mig packade ihop sina prylar och böt platser och till och med vagn inom ett par minuter

• mooogn
    negro skrev 2008-03-26 07:55:33 följande:
    Åkte tåg en gång med en riktigt risig kista och de gaser jag hade var inte direkt väldoftande så man försökte hålla sig så gott det gick men till slut var man tvungen att dra av några smygare. Men då de luktade orm resulterade det i alla som satt i närheten av mig packade ihop sina prylar och böt platser och till och med vagn inom ett par minuter
    Vilket bra sätt att få en helt egen vagn!

• festia
    Lillgull skrev 2008-03-22 14:33:42 följande:
    Har också råkat släppa mig när vi hade sex, hade haft främmande hela kvällen, som iofs var mkt trevligt. Var välan lite gasig, så det var bara att knipa, man kan ju inte skita hur som helst när man har folk på besök. Efter dom gått så skulle mannen och jag ha det lite mysigt, så jag ligger ovanpå honom och han suger tag i mina skinkor för att dra mig lite närmare....herreje, vilken brakskit som "slet" sig..den kom som en blixt från klar himmel..hehe..så kontentan av detta är: det är aldrig bra att gå och hålla sig..då kan det bli konsekvenser..mohahaMia
    HAHA, den där var rolig! Det blev inte så mycket mys den kvällen va?
  • festia
    Amber1975 skrev 2008-03-24 00:14:13 följande:
    Detta var på typ andra eller tredje dejten med en kille. Jag låg och halvslumrade till nån film i hans soffa. Så glider jag liksom in i sömnen och magen är väldigt gasig. Jag släpper mig högt och ljudligt och då menar jag riktigt riktigt högt så jag vaknar till. Tar ett tag innan jag fattar var jag är. Blev helt chockad och flyger upp och skriker högt JAG FES!!! Han bara nickade och flinade. Sååå pinsamt.
    HAHAHA! Fan vad kul
    Och du var verkligen tvungen att skrika "JAG FES!" också? Tror det var ganska uppenbart.. Hehe
  • Amber1975

Haha ja tydligen. Det var nog chocken

festia skrev 2008-03-26 18:57:49 följande:
    HAHAHA! Fan vad kul Och du var verkligen tvungen att skrika "JAG FES!" också? Tror det var ganska uppenbart.. Hehe
  • festia
    Amber1975 skrev 2008-03-26 20:11:16 följande:
    Haha ja tydligen. Det var nog chocken
    Hihi, det kanske var det
    Fnissar som sjutton åt ditt inlägg iaf!
  • Annapanna80

jag kommer ihåg i början när jag dejtade sambon, jag sov så dåligt för man hade ju hållt sig preics hela dagarna, till slut blir det ju typ stopp därbak så det går inte ens att fisa på toa! man måste vänta ut dem och de kom ju på natten när man slappnade av så jag väckte mig själv och killen typ 20 ggr/natt med enorma brakskitar!! fy fan så pinsamt det var då, men ville ju inte direkt prata om det dagen efter...

• its nice to be hated
    Annapanna80 skrev 2008-03-26 23:57:43 följande:
    jag kommer ihåg i början när jag dejtade sambon, jag sov så dåligt för man hade ju hållt sig preics hela dagarna, till slut blir det ju typ stopp därbak så det går inte ens att fisa på toa! man måste vänta ut dem och de kom ju på natten när man slappnade av så jag väckte mig själv och killen typ 20 ggr/natt med enorma brakskitar!! fy fan så pinsamt det var då, men ville ju inte direkt prata om det dagen efter...
     ha ha ha ha det där känner man ju igen
     sa han inget alls då?!
    ! argumentum ad ignorantiam !
Svar på tråden Pinsamma fisar