• svensdotter

Pinsamma fisar

Här kn man berätta när det var som pinsammast..
    när man verkligen inte kunde hålla sig..
    NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
    visslade det så glatt från rumpan
    :)

• Svar på tråden Pinsamma fisar
  • Äcklingarna
    Annapanna80 skrev 2008-03-26 23:57:43 följande:
    jag kommer ihåg i början när jag dejtade sambon, jag sov så dåligt för man hade ju hållt sig preics hela dagarna, till slut blir det ju typ stopp därbak så det går inte ens att fisa på toa! man måste vänta ut dem och de kom ju på natten när man slappnade av så jag väckte mig själv och killen typ 20 ggr/natt med enorma brakskitar!! fy fan så pinsamt det var då, men ville ju inte direkt prata om det dagen efter...
    HAha, skrattar så jag dööör..hihi....Men,d et känner man ju igen..När ett förhållande är nytt...hihi...

När sambon och jag träffades för första gången, hemma hos honom i hans gamla lägenhet, man var nervös osv..Och var så fisnödig så jag hade kramper i magen, gjorde så ont..Det enda jag kunde tänka var på hur mycket jag ville fisa..Så jag tänkte liksom, nä måste verkligen gå på toa o fisa, kan ju ha vattnet på i kranen...Toan ligger precis bredvid vardagsrummet o man hör allt i den jädra lägenheten, jag satte på vattnet, och satte mig på toa, jisses, det var fisbomber asså, och där satt sambon där ute i vardagsrummet o log...

Men, nu fiser vi hela tiden, utan att det blir pinsamt, det är ju fullt naturligt*skratt*

Varför är fisar så kul egentligen*asg*
  • roflmao
    svensdotter skrev 2008-03-20 23:32:36 följande:
    ASGG! hahaaa skrattar så jag hostar
    AAAAAAAAAAAAAA ja me!!!!! Har bara kommit till inlägg 2 och jag ser inte tangenterna!!!!
  • roflmao
    Nona75 skrev 2008-03-23 23:45:26 följande:
    Jag och gubben är riktiga fjärtfetischister och släpper gärna väder med flit för att imponera på varandra. Stackars lilla sonen, han blir nog likadan, för han kiknar av skratt om man råkar vissla röv när han hör.
    Gud, mina ögon svider!!!!!!
  • roflmao

Låt ALDRIG denna tråden dö!!!

• svensdotter

hahahaa.....jisses..ett gott skrat innan nasse dags är välbehövligt..
    U skall jag lägga mig o fisa under täcket och somna av doftn

• Tinzu

haha!!!!! fy satan vad jag skrattar!

Jag och sambon fjärtar i fulla vindar.. riktiga rökare ibland.
    vissa praktexemplar. kommer inte på något roligt just nu.. förrutom att sambon brukar huka sig ner över våran kisse och fisa rakt över henne hon tittar bara upp på hans röv och undrar vad det var som lät

• Annapanna80

haha nej han sa inget faktiskt! han var lite pryd sådär i början...nu är det knappast nån som håller igen...men jag minns så tydligt hur jobbigt det där var och hur ont i magen man hade...JÄMT!!

• bluemountain

Åhh det där med att hålla sig i början av förhållande känner man ju igen och det är ju att be om gaser! Har också vaknat av världens brakfanfarer men den värsta var första övernattningen med ett ex och jag låg naken och utan täcke... Det var flera år sen men jag tror att den fisen studsar mellan väggarna där än idag

Svar på tråden Pinsamma fisar