Pinsamma fisar
Fan va grym tråd, skrattar så tårarna bara sprutar.
Jag & sambon har alltid fis krig hemma, jag vinner alltid till min sambos stora besvikelse.
Engång var jag riktigt risig i kistan, så karln där hemma sa åt mej att jag absolut inte fick fisa nå mer förens han hade somnat. Men det gick ju inte att hålla emot så det smet ju en rackare, en riktig ''silent but deadly'' fis. Han känner ju det såklart och verkligen studsar upp ur sängen och skriker ''fyyy fan älskling, den där smakade ju till och med''
Mamma är likadan som mej, hon fes gynekologen i ansiktet för ett tag sen en riktig (som jag om mamma kallar det) fårtuta, en som låter typ som MÖÖÖÖÖÖÖP. Och den lukta ju som hon hade ätit på kyrkogården i en vecka.
Mitt bästa fis klipp på youtube kommer här. Jag skrattar på så jag nästan pinkar ner mej på 2 ställen i klippet. Engång när det är en grabb som fiser så man nästan måste hålla för öronen för den är så hög i tonen. Och engång när det står en man och fiser mot en dörr, den tredje fisen mot dörren låter som en motorsåg haha :) HA HÖG VOLYM PÅ
">