-
HAHA, den där var rolig! Det blev inte så mycket mys den kvällen va?Lillgull skrev 2008-03-22 14:33:42 följande:Har också råkat släppa mig när vi hade sex, hade haft främmande hela kvällen, som iofs var mkt trevligt. Var välan lite gasig, så det var bara att knipa, man kan ju inte skita hur som helst när man har folk på besök. Efter dom gått så skulle mannen och jag ha det lite mysigt, så jag ligger ovanpå honom och han suger tag i mina skinkor för att dra mig lite närmare....herreje, vilken brakskit som "slet" sig..den kom som en blixt från klar himmel..hehe..så kontentan av detta är: det är aldrig bra att gå och hålla sig..då kan det bli konsekvenser..mohahaMia
-
HAHAHA! Fan vad kulAmber1975 skrev 2008-03-24 00:14:13 följande:Detta var på typ andra eller tredje dejten med en kille. Jag låg och halvslumrade till nån film i hans soffa. Så glider jag liksom in i sömnen och magen är väldigt gasig. Jag släpper mig högt och ljudligt och då menar jag riktigt riktigt högt så jag vaknar till. Tar ett tag innan jag fattar var jag är. Blev helt chockad och flyger upp och skriker högt JAG FES!!! Han bara nickade och flinade. Sååå pinsamt.
Och du var verkligen tvungen att skrika "JAG FES!" också? Tror det var ganska uppenbart.. Hehe -
Hihi, det kanske var detAmber1975 skrev 2008-03-26 20:11:16 följande:Haha ja tydligen. Det var nog chocken
Fnissar som sjutton åt ditt inlägg iaf! -
Fan också; varför skulle jag gå in på den här tråden?
Nu skrattade jag hur mycket som helst.
Men kruxet är att jag inte KAN skratta typ, jag är påväg att få halsfluss! Det var elakt av dig att skriva en så kul historia!
HAHA han GRÄT Åh, gud jag måste verkligen hålla mig för garv...
Nej det gick inte.
dio skrev 2008-05-04 19:46:01 följande:Jag bidrar med två-Jag var väl en 15-16 år och var hemma hos killen som jag var dökär i för tillfället. Vi låg i hans säng och pratade och så började han kittla mig. Jag är dödligt kittlig så i all panik släppte jag världens brakfis. Höll på av dö av förlägenhet men vi båda låssades som ingenting haha. Men han slutade kittla mig iaf och vi startade trevande ett nytt samtalsämne Min väninna var tillsammans med en kille som fes i tid och otid men han ansåg även att tjejer inte pruttade för det var äckligt. Så en kväll när de låg nakna i sängen vände hon rumpan mot hans ben och gnussade in den. Sen släppte hon en brakskit så hans lår fladdrade och flinade. Han i sin tur började gråta! hahahaha -
Nu ska väl bidra med en historia. Inte pinsam, utan bara rolig
Jag och min pojkvän hade bara varit tillsammans i två veckor. Vi hade varit på fest och sov över hos värden.
Dagen efter så är man ju alltid lite risig i kistan, ni vet
Iaf, så stod jag ute i hallen av någon anledning, och den leder in till vardagsrummet. Min pojkvän såg inte att jag stod i hallen med full insyn, han trodde att jag fortfaranda låg och sov.
I vilket fall som helst så skulle jag precis gå in i vardagsrummet när han ropar ut till sin kompis:
"SKOTT KOMMER" och släpper av en riktigt högljudd brakare! Det lät ungefär som när ett flyplan ska landa, haha
Jag började såklart asgarva och han fick syn på mig och hans min var obetalbar!