Inlägg från: Mc66 |Visa alla inlägg
  • Mc66

Pinsamma fisar

Kan berätta om mitt ex, vi hade nyss flyttat ihop i min lägenhet, och den var lyhörd, man hörde allt som grannarna gjorde.

Iaf kvällen var kommen och så även natten, och vi hade lagt oss och han hade somnat.
    Jag ligger och läser som vanligt. Så ser jag hur han lyfter av sig täcket, tar tag i ena skinkan och släpper ut en brakare som inte var av denna värld, flera sekunder lång, och den lät som när man drar en gaffel på svarta tavlan i skolan.

I det läget hade jag grymt svårt att hålla mig för skratt, nåja, han tar på sig täcket och sover vidare, i 2-3 min då proceduren upprepas igen, och nästa brak kommer, som var längre och lät högre. Detta upprepas 2 gånger till och till sist blir det liv i karln, han sätter sig upp och tittar på mig, som kvider av skratt, och frågar va tusan jag gjorde. I samma sekund ringer det på dörren och när jag öppnar så är det grannen under som skäller ut mig för att vi möblerar om mitt i natten, då dör jag än en gång i asgarv.

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
Svar på tråden Pinsamma fisar