-
-
Svar på tråden Tänder du på kiss- och bajssex?
-
ja du säger ju det. Men man kan ju välja vilken lotion man vill använda....och jag påstår ändå att jag hellre hade haft vilken konstgjord smörja som helst att kladda in mig i än att någon pissar på mig eller bajsar för den delen..fyyy och usch säger jag bara.......Pormoicheia skrev 2008-03-18 12:51:59 följande:Och hudlotion innehåller väldigt ofta karbamid och häpp så var cirkeln sluten
-
Patsy Dee skrev 2008-03-18 12:46:01 följande:
som om du använder dig av så mkt mognare argument.du drar ju in uteliggare i det här tillochmed....Nej det har jag inte sagt...men att döma folk för att vara omogna och sedan vara lika kass själv och lika omogen själv...det är nog ganska mkt dubbelmoral skulle jag tro...man ska nog låta bli att yttra sig om andras mognad om man inte själv kan stå för ordets innebörd!!!!!! -
glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:55:32 följande:ja du säger ju det. Men man kan ju välja vilken lotion man vill använda....och jag påstår ändå att jag hellre hade haft vilken konstgjord smörja som helst att kladda in mig i än att någon pissar på mig eller bajsar för den delen..fyyy och usch säger jag bara.......
Fast jag tror iofs inte att de som gillar wet gör det för att bli mjuka i huden, utan för att de gillar det och tycker det är upphetsande.
Ungefär som att en del tändre på tuttar, liksom.
-
Allt behöver ju inte kresta runt din person, heller hur?glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:54:27 följande:Söte Göte skrev 2008-03-18 12:51:21 följande: varför länkar du till en tråd där jag inte är TS? Eller det kanske inte var menat till mig?
-
Gute skrev 2008-03-18 12:58:17 följande:Fast jag tror iofs inte att de som gillar wet gör det för att bli mjuka i huden, utan för att de gillar det och tycker det är upphetsande.ja precis..dåligt jämförande förstås...tuttar är nog lite trevligare skulle jag tro ...men det var inte jag som började dra in diskussioner om vilka nyttiga ämnen det fanns i urin och att det va bra för huden...Nej gott folk..nu ska denne ta sig ett varmt, avkopplande bad, med mkt härliga oljor i som doftar härligt!
Ungefär som att en del tändre på tuttar, liksom. -
Patsy Dee skrev 2008-03-18 12:59:37 följande:
gå och lägg digslut på argument????? -
Tuttar är trevligare enligt dig ja. Men nu är det så att andra människor tänder på andra saker än du. Kul att det finns variation i tillvaron tycker jag.glowbyjlo skrev 2008-03-18 13:00:34 följande:ja precis..dåligt jämförande förstås...tuttar är nog lite trevligare skulle jag tro ...men det var inte jag som började dra in diskussioner om vilka nyttiga ämnen det fanns i urin och att det va bra för huden...Nej gott folk..nu ska denne ta sig ett varmt, avkopplande bad, med mkt härliga oljor i som doftar härligt!
-
vem är du att avgöra Om tuttar är trevligare.. DU kanske tycker detglowbyjlo skrev 2008-03-18 13:00:34 följande:ja precis..dåligt jämförande förstås...tuttar är nog lite trevligare skulle jag tro ...men det var inte jag som började dra in diskussioner om vilka nyttiga ämnen det fanns i urin och att det va bra för huden...Nej gott folk..nu ska denne ta sig ett varmt, avkopplande bad, med mkt härliga oljor i som doftar härligt!
-
nej men du verkar ha så du kanske ska gå och vila så vi andra kan få kissa ifred..glowbyjlo skrev 2008-03-18 13:01:00 följande:Patsy Dee skrev 2008-03-18 12:59:37 följande:slut på argument?????
-
Tror faktiskt inte att du skulle uppskatta alla tuttarglowbyjlo skrev 2008-03-18 13:00:34 följande:ja precis..dåligt jämförande förstås...tuttar är nog lite trevligare skulle jag tro ...men det var inte jag som började dra in diskussioner om vilka nyttiga ämnen det fanns i urin och att det va bra för huden...Nej gott folk..nu ska denne ta sig ett varmt, avkopplande bad, med mkt härliga oljor i som doftar härligt!