-
-
Svar på tråden Tänder du på kiss- och bajssex?
-
Pormoicheia skrev 2008-03-18 12:39:43 följande:Har varit uteliggare/hemlös själv och mår rent utsagt illa av din generalisering.Nej det håller jag med om..här i Sverige framförallt. Men i på vissa ställen/länder utomlands så är det inte så självklart! Jag vill inte sitta och säga för mkt om uteliggare då jag inte har allt för mkt fakta och kunskap kring detta ämne. Men har som sagt haft det nära inpå mig i livet och gör inga generaliseringar utan jag gav tal för ett uttryck...ett dumt sådant ...det står jag för....
Visst finns det verkligen dom som sitter i skiten och inte har många möjligheter till hjälp alls.
Men det finns fler hemlösa/uteliggare än vad man kan tro och på många skulle det inte ens märkas på. -
Men trots detta så finns fakta (och jag kan leta reda på fler länkar än dom jag redan kommit med) som tyder på att just karbamid är JÄTTEBRA för torr hud och har använts i flera tusen år.glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:40:31 följande:Ja men jag säger inte att du påstått att du smörjer in dig med urin. Men å andra sidan så var det en bra jämförelse..bara för att något är bra för huden så innebär ju inte detta att man måste smörja in sig med skiten...särkilt inte om det är urin eller bajs...tror dom flesta tycker så faktistk oavsett fakta och bakgrund till det!
Det går inte heller att undgå att det faktiskt är ett urinämne.
Jag kan stödja alla samtliga av mina uttalanden om karbamid med fakta.
Vad kan du stödja dina uttalanden med? -
I ordets bemärkelse så är dom inte svaga..eller behöver inte vara det nej det har du rätt i...men man brukar säga så..dom utstötta och svaga i samhället...för den sakens skull behöver man inte mena att själva individen är svag utan endast individens position i livet...Gute skrev 2008-03-18 12:40:43 följande:Och det är fan inget fakta att människor är svaga bara för att de är uteliggare.
-
TS du verkar vara en berest kvinna med hög allmänbildning
-
som om du använder dig av så mkt mognare argument.glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:36:26 följande:Patsy Dee skrev 2008-03-18 12:34:56 följande:ja och det var ju moget och hade med diskussionen att göra...lägg du ner istället!
du drar ju in uteliggare i det här tillochmed.... -
Jag stödjer mina uttalanden med att jag inte vill lukta skit eller urin..det räcker för min del...vill inte ha det på mig oavsett om jag så hade blivit 20 år yngre, om det tagit bort rynkor eller varit en jävla mirakelkur. Det är mina uttalanden. Men ärligt talat. Verkar det som att dom flesta i denna omröstningen vill det eller? Tror du inte om vi håller oss till ämnet..kabamid eller inte...att dom flesta skulle välja hudlotion framför att någon pissar ner dom?Pormoicheia skrev 2008-03-18 12:44:10 följande:Men trots detta så finns fakta (och jag kan leta reda på fler länkar än dom jag redan kommit med) som tyder på att just karbamid är JÄTTEBRA för torr hud och har använts i flera tusen år.Det går inte heller att undgå att det faktiskt är ett urinämne.Jag kan stödja alla samtliga av mina uttalanden om karbamid med fakta.Vad kan du stödja dina uttalanden med?
-
Söte Göte skrev 2008-03-18 12:45:24 följande:
TS du verkar vara en berest kvinna med hög allmänbildningSyftar du på mig? Vem är det som inte är allmänbildad? Jag är berest om det är mig du pratar om.Men i denna tråd är det inte jag som är TS ! -
-
Och hudlotion innehåller väldigt ofta karbamid och häpp så var cirkeln slutenglowbyjlo skrev 2008-03-18 12:50:05 följande:Jag stödjer mina uttalanden med att jag inte vill lukta skit eller urin..det räcker för min del...vill inte ha det på mig oavsett om jag så hade blivit 20 år yngre, om det tagit bort rynkor eller varit en jävla mirakelkur. Det är mina uttalanden. Men ärligt talat. Verkar det som att dom flesta i denna omröstningen vill det eller? Tror du inte om vi håller oss till ämnet..kabamid eller inte...att dom flesta skulle välja hudlotion framför att någon pissar ner dom?
-
Söte Göte skrev 2008-03-18 12:51:21 följande:
varför länkar du till en tråd där jag inte är TS? Eller det kanske inte var menat till mig?