• Fragile Angel

Tänder du på kiss- och bajssex?

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Svar på tråden Tänder du på kiss- och bajssex?
  • Anonym

Nä, jag vet inget, det är därför jag FRÅGAR!!
    så återigen..vad är sklillnaden??

Anonym (:)) skrev 2008-03-17 22:41:36 följande:

Så talar nån som inte har nån aning egentligen. Tycker scat är det äckligatse som finns. Medan wet är otroligt intimt att göra med den man älskar, bara man är väl förberedd.
  • Anonym (:))

Du verkar nyfiken. Varför inte bara testa. Vem vet, scat är kanske din grej:)

• Anonym

Talar du om mig??
    I såna fall så tror jag inte det är min grej, men skulla fortfarande gärna vilja veta vad som är skillnaden.

Anonym (:)) skrev 2008-03-17 23:10:07 följande:

Du verkar nyfiken. Varför inte bara testa. Vem vet, scat är kanske din grej:)
  • Anonym (olika)

Man kan ju inte säga "kiss och bajs sex", för det är stor skillnad på kiss och bajs!

Själv kan jag tända på kiss sex, men absolut inte på bajs sex!

• Anonym

Om man själv tänder på det ena men inte det andra så är det väl lite magstarkt att säga åt folk att de är okunniga för att de tycker att just ens egna preferenser är äckliga när man själv tycker att bajssex är äckligt. Det är ju som sagt bara skillnad på substans. har väl inget med okunnighet att göra bara för att råkar tycka båda är lika läbbigt.

• Anonym

Säger som så många andra - kiss och bajs är två heeelt olika saker. Bara för att man gillar det ena måste man ju inte automatiskt gilla det andra.

• Anonym (like wet)

Här ser jag diskussionerna är i full gång!

Jag måste bara hålla med om att kiss och bajs är två helt separerade ting. Kisset är flytande och sterilt. Bajset har stark doft och är FULL med bakterier. Där har du en skillnad.

• Verkligen

Nej, kiss&bajssex är nog inte min melodi...

jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö
  • Häxan Jia
    Anonym skrev 2008-03-17 22:42:56 följande:
    Nä, jag vet inget, det är därför jag FRÅGAR!!så återigen..vad är sklillnaden??Anonym (:)) skrev 2008-03-17 22:41:36 följande:
    mkt enkelt att besvara

man kan helt enkelt tända på att kissa på någon eller bli kissad på eller bara att se när någon pinkar, de betyder inte att man gillar samma sak med bajs för det.

Lite som skillnaden med att knulla med en riktig kuk och en dildo eller en dildo med vibrator istället för en utan.
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
Svar på tråden Tänder du på kiss- och bajssex?