• Fragile Angel

Tänder du på kiss- och bajssex?

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Svar på tråden Tänder du på kiss- och bajssex?
  • glowbyjlo

Patsy Dee skrev 2008-03-18 12:14:07 följande:

men herregud kvinna, lägg av att vräka ur dig saker som du inte vet ett skit om!
    Jag vet en hel del om uteliggare.Har träffat ganska många i mitt liv. Människor precis som jag och du som hamnat fel här i livet. Att dom luktar är ett gammalt uttryck man använder sig av. Och ja..jag har träffat på en hel del uteliggare som har luktat.
  • Pormoicheia
    Häxan Jia skrev 2008-03-18 12:14:42 följande:
    Japp i håret är de helt okej, allt för att bli blond och passa in i mallen
    Ja precis. I håret är det ok men inte på huden
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • glowbyjlo
    Pormoicheia skrev 2008-03-18 12:17:29 följande:
    Ja precis. I håret är det ok men inte på huden
    I håret blir man fin.... På huden kan man kleta annat trevligare!
  • Patsy Dee
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:17:10 följande:
    Patsy Dee skrev 2008-03-18 12:14:07 följande:Jag vet en hel del om uteliggare.Har träffat ganska många i mitt liv. Människor precis som jag och du som hamnat fel här i livet. Att dom luktar är ett gammalt uttryck man använder sig av. Och ja..jag har träffat på en hel del uteliggare som har luktat.
    "att dom luktar är ett gammalt uttryck man använder sig av?"

eeh, vad menar du med det?
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:15:57 följande:
    ja men att frivilligt få det på sig utan någon nytta...hmm...håret blir fint...vad blir fint av att någon pissar på en? Huden....?Ja det finns som sagt bättre lösningar.

Den egna urinen är bättre att använda om man ska smörja in sig.

Och angående bättre alternativ.

Om dom flesta av sjukvårdens mjukgörande salvor innehåller karbamid så tyder väl det på att det är väldigt bra...eller?

• glowbyjlo
    Pormoicheia skrev 2008-03-18 12:20:59 följande:
    Den egna urinen är bättre att använda om man ska smörja in sig.
    Och angående bättre alternativ.
    Om dom flesta av sjukvårdens mjukgörande salvor innehåller karbamid så tyder väl det på att det är väldigt bra...eller?
    fortfarande på konstgjord väg...trodde du att dom hällde i urin i lotionen eller?
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:17:10 följande:
    Patsy Dee skrev 2008-03-18 12:14:07 följande: Jag vet en hel del om uteliggare.Har träffat ganska många i mitt liv. Människor precis som jag och du som hamnat fel här i livet. Att dom luktar är ett gammalt uttryck man använder sig av. Och ja..jag har träffat på en hel del uteliggare som har luktat.
    Träffat som i gått förbi eller sett eller träffat som i att ha pratat och lärt känna?
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 12:21:46 följande:
    fortfarande på konstgjord väg...trodde du att dom hällde i urin i lotionen eller?

Jag pratar om karbamiden (alltså själva ämnet som återfinns i urinet) och alltså inte urinet i sin helhet.

Hur det än är så finns det väldigt mycket bevis på att det är ett väldigt nyttigt ämne som används i väldigt mycket.
    T.o.m. i tuggummi

Och för att vara helt ärlig så är det egna urinet way better att smörja in sig med om man är torr än vad det är att häva på sig en massa konstgjorda kemikalier.
    Och det påståendet bygger jag helt enkelt på at urin är en naturlig produkt. Det är inte en tillverkad kemikalieproppad salva.

• glowbyjlo
    Pormoicheia skrev 2008-03-18 12:22:17 följande:
    Träffat som i gått förbi eller sett eller träffat som i att ha pratat och lärt känna?
    Känner folk mkt närmre än vad du tror som är uteliggare...kan inte berätta om det här förstås ...men något jag kan berätta om är alla dessa uteliggare man ibland ser när man åker utomlands...var i Spanien med min sambo och där stötte vi på en hel del uteliggare. Dom har inte lika mkt rättigheter där som här i Sverige,..inte tillgång till statsmissioner, härbärgen, vatten att tvätta sig med, rena kläder eller ens en gång mat för dagen.
  • glowbyjlo
    Pormoicheia skrev 2008-03-18 12:26:00 följande:
    Jag pratar om karbamiden (alltså själva ämnet som återfinns i urinet) och alltså inte urinet i sin helhet.Hur det än är så finns det väldigt mycket bevis på att det är ett väldigt nyttigt ämne som används i väldigt mycket.T.o.m. i tuggummi Och för att vara helt ärlig så är det egna urinet way better att smörja in sig med om man är torr än vad det är att häva på sig en massa konstgjorda kemikalier.Och det påståendet bygger jag helt enkelt på at urin är en naturlig produkt. Det är inte en tillverkad kemikalieproppad salva.
    Så om bajs hade varit bra för huden så hade du kommit med ett sådant lö*ligt påstående att du hade smörjt in huden med det för att det inte är en kemikalieproppad vara? Okej... Hade kanske varit bra för din hud, men stackars människor som hade behövt träffa dig!
Svar på tråden Tänder du på kiss- och bajssex?