• Fragile Angel

Tänder du på kiss- och bajssex?

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Svar på tråden Tänder du på kiss- och bajssex?
  • Pormoicheia
    Anonym (like wet) skrev 2008-03-18 00:04:50 följande:
    Här ser jag diskussionerna är i full gång!Jag måste bara hålla med om att kiss och bajs är två helt separerade ting. Kisset är flytande och sterilt. Bajset har stark doft och är FULL med bakterier. Där har du en skillnad.
    Kiss är dessutom mjukgörande och därmed bra för väldigt torr hud
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Anonym

Anonym (like wet) skrev 2008-03-18 00:04:50 följande:

Här ser jag diskussionerna är i full gång!Jag måste bara hålla med om att kiss och bajs är två helt separerade ting. Kisset är flytande och sterilt. Bajset har stark doft och är FULL med bakterier. Där har du en skillnad.
    Att säga att bajset är fullt med bakterier är inte med sanningen överenstämmande men det är en utmärkt grogrund för bakterier.
  • glowbyjlo
    Pormoicheia skrev 2008-03-18 08:15:04 följande:
    Kiss är dessutom mjukgörande och därmed bra för väldigt torr hud
    ja det finns nog andra saker som är mjukgörande och som är bra för huden Men som är betydligt trevligare att få på sig och som luktar något mer nice om man säger så Kallas lotion. Finns alla olika lukter, priser och kvaliteter på dessa och dom är sååå mjukgörande för torr hud
  • imsel
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 11:22:22 följande:
    ja det finns nog andra saker som är mjukgörande och som är bra för huden Men som är betydligt trevligare att få på sig och som luktar något mer nice om man säger så Kallas lotion. Finns alla olika lukter, priser och kvaliteter på dessa och dom är sååå mjukgörande för torr hud
    inte så bra med lotion som du tror.
  • glowbyjlo
    imsel skrev 2008-03-18 11:26:49 följande:
    inte så bra med lotion som du tror.
    Finns hur många bra lotions som helst...både på recept och receptfritt....och ärligt..det hade inte spelat någon roll hur dålig lotionen är....hade hellre kletat in den billigaste sämsta lotion på min hud än att låta någon pissa på den!!!!!
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 11:28:15 följande:
    Finns hur många bra lotions som helst...både på recept och receptfritt....och ärligt..det hade inte spelat någon roll hur dålig lotionen är....hade hellre kletat in den billigaste sämsta lotion på min hud än att låta någon pissa på den!!!!!
    Säger bara urea och karbamid
  • imsel
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 11:28:15 följande:
    jag menar inte att du ska ha kiss istället för lotion.
    Finns bättre saker än lotion menar jag bara.
  • Söte Göte

Jag kan tycka wetsex e ganska okey så om man står o duschar tillsammans o hetsar upp varandra o sen kissar lite på varandra, känna den varma känsla, så kan jag tycka e jävligt hett ibland..

Ang scatsex så e det inget jag e nyfiken på att testa, men dom som gör det o gillar det.. Fine enjoy . Vem är jag att dömma ?

• glowbyjlo
    imsel skrev 2008-03-18 11:30:15 följande:
    jag menar inte att du ska ha kiss istället för lotion.Finns bättre saker än lotion menar jag bara.
    Ja det är klart att det finns bättre saker än lotion min poäng var bara den att jag hellre hade kletat in mig med den billigaste tänkbara lotion som finns än att någon urinerade på mig!
  • Pormoicheia
    glowbyjlo skrev 2008-03-18 11:32:15 följande:
    Ja det är klart att det finns bättre saker än lotion min poäng var bara den att jag hellre hade kletat in mig med den billigaste tänkbara lotion som finns än att någon urinerade på mig!
    Googla lite på karbamid så sak du få se vad det är i dina krämer
Svar på tråden Tänder du på kiss- och bajssex?