• Raspberry81

POF tråd

Nu vet inte jag om det redan startats en tråd för oss med POF.

Men annars kan vi skriva i denna tråd om alla våra funderingar. Samla oss och gå vidare starkare genom livet.

//

• Svar på tråden POF tråd
  • Tracy

Hej Kansas18!
    Jag har inte tagit det men det står för Anti-Mülleriskt hormon eller nåt sånt. Ska tydligen visa hur bra de ägg man kanske trots allt har, har om man har högt FSH, är. Finns några i FSH-tråden som har tagit det har jag för mig, kolla med dem om du är nyfiken. Verkar inte vara standard någonstans, men man kanske kan tjata sig till det...tänkte försöka sedan när vi vet hur det går med vårt lilla äd-ägg..
    /TracyC

• Raspberry81

Hur går det TracyC? Jag hoppas du & den lilla mår bra.

Blir nog ett försök i Maj för oss! Jag jobbar på en äd- kompis jag lovar

• Raspberry81

Någon som vet hur mycket 30 mikrogram är i gram. Är det 0,3 gram?

Missade matten i skolan

• Tracy

Raspberry: Hurra!!! Haha det är allt bäst ni kommer iväg!!
    Maj, det är ju snart! Riga igen eller? Där måste vara underbart i maj... Om det nu går att koncentrera sig på nåt annat när man är där vill säga.

• Raspberry81

Jepp Riga! Är lite chickenvarning på mig just nu, men jag blev totalt tagen på sängen över min reaktion förra ggn. Som någon beskrev det här. En kalldusch!

Nu sliter vi oss upp ur träsket, och försöker igen.

Jag sa att jag skulle springa till flyget om du plussade, men jag kommer nog inte riktigt vara såååå optimistisk denna gång!

• Tracy

Raspberry du håller väl inte på och mixtrar med dina mediciner nu?? Ett mikrogram motsvarar 0,000001 gram, alltså en miljondels gram. Enligt wikipedia i alla fall.

• Raspberry81

*SSSSSSSS*

vad tror ni om mig egentligen *ASG*

(tror jag ska döpa om mig till "den galne proffessorn")

Nä satt bara & tittade på hur lite östradiol det är i ppillret jag haft i flera år. Konstigt att man är körd i botten hormonellt lixom.

• Raspberry81

Oki Tracy erkänner att du känner mig ganska bra när det gäller "mixtrandet".

Nu gav du mig dagens asgarv IGEN!

Märks det att man inte längre har tillit till läkarna eller? Med all rätt tydligen. Förr har man ju bara tuggat & sett glad ut!

• Tracy

Hahaha eller hur, duktig patient liksom. Min äckliga progesterongele är för övrigt slut - i hela norra Skåne! Hur många GÖR IVF och ÄD här egentligen undrar jag...det är ju inte som att den kan användas till nåt annat...

• Raspberry81

Glidmedel kanske

Fast det blir ju lite VÄL vått & geggigt (efter egen erfarenhet)

Svar på tråden POF tråd