• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-02-18 22:42:19 följande:
    haha, näääe, så tråkigt
    min sitter fast vid tv:n så ja faktiskt,men är inte den på så
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Starlet1

Godmorgon. Hoppas jag. Natten har varit sådär. Imponerad över att Adam har sovit hela natten, men lite knorriningar förstås. Men med tanke på att han sov hela dan igår och inte åt nåt.

Vid sju vaknade han och fick 1 dl vatten och då sov han 2 timmar till.

Däremot har jag sprungit på toa hela natten

Vill vara frisk nu!!!

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-02-19 09:29:20 följande:
    Godmorgon. Hoppas jag. Natten har varit sådär. Imponerad över att Adam har sovit hela natten, men lite knorriningar förstås. Men med tanke på att han sov hela dan igår och inte åt nåt.Vid sju vaknade han och fick 1 dl vatten och då sov han 2 timmar till.Däremot har jag sprungit på toa hela natten Vill vara frisk nu!!!
    hejhej... låter inget vidare... Malva har sovit lite knögligt hon... hon bajsar eller pruttar så det bara kommer.. Men hon är mycket piggare nu.. Och nu på morronen har hon ätit lite proviva å druckit vatten...
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-02-19 09:46:46 följande:
    hejhej... låter inget vidare... Malva har sovit lite knögligt hon... hon bajsar eller pruttar så det bara kommer.. Men hon är mycket piggare nu.. Och nu på morronen har hon ätit lite proviva å druckit vatten...
    Är hon också magsjuk???
    Föressten när skulle du ha me&i party? ja e shoppingsugen :))

Tur man håller sig ifrån ÖF.. Kommer inte att gå dit försen magsjukorna börjar försvinna.. Alltså iår måste det ha varit mycket värre än föregående år??
    Vi har klarat oss *peppar* men jag har också haft W hemma från dagis när de härjat där *huuuuuvvvva* Vill inte ha magsjuka igen..
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-02-19 09:51:36 följande:
    Är hon också magsjuk???Föressten när skulle du ha me&i party? ja e shoppingsugen :))Tur man håller sig ifrån ÖF.. Kommer inte att gå dit försen magsjukorna börjar försvinna.. Alltså iår måste det ha varit mycket värre än föregående år??Vi har klarat oss *peppar* men jag har också haft W hemma från dagis när de härjat där *huuuuuvvvva* Vill inte ha magsjuka igen..
    Vet inte vad hon har riktigt... Det är i varje fall bara Malva som är dålig.. Det började när hon fick pencilin i lördags men det ska tydligen inte vara nått samband så vi vet inte.. i går var hon jätte  loj bara låg i mitt knä, hade högfeber å lös i magen

Me and I är den 25 feb. Jag kommer inte till dej på onsdag, är hon frisk ska jag jobba.. :(
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-02-19 10:03:33 följande:
    Vet inte vad hon har riktigt... Det är i varje fall bara Malva som är dålig.. Det började när hon fick pencilin i lördags men det ska tydligen inte vara nått samband så vi vet inte.. i går var hon jätte  loj bara låg i mitt knä, hade högfeber å lös i magenMe and I är den 25 feb. Jag kommer inte till dej på onsdag, är hon frisk ska jag jobba.. :(
    Adam har inte bajsat sen i söndags. Men det kommer väl. Nu får han lite nyponsoppa, det gillar han

Han har inte kräkts idag, än, men sovit en stund.

Nu tittar jag på Malou på 4:an, vet inte varför, blir bara upprörd.
  • smarties

Äntligen kom min läkartid och min provtagningsremiss...tog bara nästan två veckor..
    "Ta provet 1-2 veckor före utsatt läkartid" står det..mmm o läkartiden är nästa vecka.
    BRA planerat.
    Får väl ge mig upp så fort jag kan då. Suck. :P

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • znoozan

nu får det bli sommar så alla "sjukor" slutar gå mellangrabben har klarat sig från magsjuka men fick hosta+feber ist... är det inte det ena så är det det andraLedsen
    hoppas alla kryar på sig snart

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • smarties

haha!
    jag har en galen son.

Satte på tv400 nyss, och där är Jerry Springer..vad gör ungen?

Ställer sig i soffan och skriker "JERRY JERRY JERRY" :D

(Tror nog han ska sluta se på tv... :D :)

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • znoozan
    smarties skrev 2008-02-19 18:36:15 följande:
    haha!jag har en galen son.Satte på tv400 nyss, och där är Jerry Springer..vad gör ungen?Ställer sig i soffan och skriker "JERRY JERRY JERRY" :D(Tror nog han ska sluta se på tv... :D :)
    huuu ja nu får du nog införa tvförbud
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)