• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-02-21 21:27:19 följande:
    ja, jag lovar.. är inte så kaxig  längre efter all smärta jag fått uppleva det sista dygnet.. :-S men jag klarade inte av att ligga där nå mer, låg i ett 5rum med bara gamla tanter som låg och skrek.. och jag var sängliggande med dropp så jag kunde inte precis gå därifrån heller.. Hade tydligen jättedåliga blodvärden, så jag har fått nån medicin utskriven som ska ätas i en månad. Skönt att va hemma, så  nu ska ja sova..
    Sov så gott!
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-02-21 21:10:52 följande:
    heeeej....här har jag nyss tvångs-utskrivit mig själv från falulassarett.. :( dom ville inte släppa iväg mej men jag ville hem å amma.. har varit inlagd sen i ons kväll, hade gått med magont hela dagen och försökte strunta i det men tillslut så gick det inte längre...så 45 min innan aloe och ljuspartyt så blev d inställt..åkte till blge sjukhus och blev skickad akut till falun.. Misstänkt blindtarm.nu ska jag sova är sååå trött efter alla ultraljud, röntgenundersökningar, och otaliga sprutor.. känner jag minsta lilla så måste jag åka in,, dryyyygt.
    Ursh då låter inte bra....  Kan dock inte säga skönt att du fick komma hem, jag är nog av den sorten som tycker att man ska vara kvar om doktorerna tycker så.. skulle aldrig våga lämna sjukhuset om de inte tyckte det var ok.. Men som Ylva sa, lova att du åker in så fort du känner nått..

Kram
  • znoozan
    heeeej....här har jag nyss tvångs-utskrivit mig själv från falulassarett.. :( dom ville inte släppa iväg mej men jag ville hem å amma.. har varit inlagd sen i ons kväll, hade gått med magont hela dagen och försökte strunta i det men tillslut så gick det inte längre...så 45 min innan aloe och ljuspartyt så blev d inställt..åkte till blge sjukhus och blev skickad akut till falun.. Misstänkt blindtarm.nu ska jag sova är sååå trött efter alla ultraljud, röntgenundersökningar, och otaliga sprutor.. känner jag minsta lilla så måste jag åka in,, dryyyygt.
    hoppas du blir bra nu då,jobbigt att ha ont
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-02-21 21:27:19 följande:
    ja, jag lovar.. är inte så kaxig  längre efter all smärta jag fått uppleva det sista dygnet.. :-S men jag klarade inte av att ligga där nå mer, låg i ett 5rum med bara gamla tanter som låg och skrek.. och jag var sängliggande med dropp så jag kunde inte precis gå därifrån heller.. Hade tydligen jättedåliga blodvärden, så jag har fått nån medicin utskriven som ska ätas i en månad. Skönt att va hemma, så  nu ska ja sova..
    Men fy, din stackare!
    Å ena sidan förstår jag att du ville hem, jag får psykbryt på sjukhus, men fattar inte att du vågade!

Men var det inte blindtarmen?? vad var det för fel då??
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • tejp
    Mår du bättre nu? Antar att det inte var blindtarmen eftersom du fick åka hem? Gallsten?
    Det är ju inte värre än att du kan åka tillbaks ifall du mår sämre igen Krya på dig vännen!!

Jag har sååååå ont i munnen. Har en visdomstand som inte kan komma upp riktigt tror jag, för den är uppe lite, och så blir det infektion i tandköttet runt, är skitäckligt och gör så jävla ont!! BuuhuuuGråter
    Tycker jättesynd om mig själv!!

Va har ni för helgplaner tjejer?
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Martha
    tejp skrev 2008-02-22 09:12:18 följande:
    Mår du bättre nu? Antar att det inte var blindtarmen eftersom du fick åka hem? Gallsten?Det är ju inte värre än att du kan åka tillbaks ifall du mår sämre igen Krya på dig vännen!!Jag har sååååå ont i munnen. Har en visdomstand som inte kan komma upp riktigt tror jag, för den är uppe lite, och så blir det infektion i tandköttet runt, är skitäckligt och gör så jävla ont!! BuuhuuuTycker jättesynd om mig själv!!Va har ni för helgplaner tjejer?
    Vet inte vad vi ska hitta på, har du nått bra förlsag som passar två småbarn, ett större å en karl som vägrar träffa folk han känner och gå i affärer? ;)
  • Martha
    copernicus skrev 2008-02-21 18:48:09 följande:
    hej ni shoppingproffsfick en fråga ang Dunnispå partyna säljs bara säsongenskläder va? inte det som ligger i webshoppen?
    Ja jag tror det är så... Webshoppen tror jag har föregående säsongs kläder eller hur det nu var..
  • Nirnaeth
    Mår du bättre nu? Antar att det inte var blindtarmen eftersom du fick åka hem? Gallsten?Det är ju inte värre än att du kan åka tillbaks ifall du mår sämre igen Krya på dig vännen!!Jag har sååååå ont i munnen. Har en visdomstand som inte kan komma upp riktigt tror jag, för den är uppe lite, och så blir det infektion i tandköttet runt, är skitäckligt och gör så jävla ont!! BuuhuuuTycker jättesynd om mig själv!!Va har ni för helgplaner tjejer?
    Föda barn?
    Förmodligen inte, så jag ska åka och hälsa på Karins nyföding, och sen försöka tjata mig till att få vara flytthjälp åt min bror. Kanske kan sätta fart på saker och ting

Dom där sabla visdomständerna är ett riktigt gissel. Fan vad det gör ont när dom ska upp! Fck en rejäl inflammation av en sån en gång, och fick lov att åka in akut och dom stack in sprutor i hela kinden och tandköttet (ej bedövning!!)
    Var helt knäckt, och gick ner typ 5 kg eftersom jag inte kunde tugga nån mat.
    Skulle ha dragit ut en i våras, men jag missade tiden och nu vill jag inte boka in en ny, för jag kommer aldrig våga låta dom dra ut den.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • copernicus
    Martha skrev 2008-02-22 09:26:35 följande:
    Ja jag tror det är så... Webshoppen tror jag har föregående säsongs kläder eller hur det nu var..
    tack!
  • Starlet1
    Ja du, det blir nog en väldigt lugn helg. Min kille är inte helt kry fortfarande. Fast han är pigg som få. Men jag vill inte smitta nån. Eller får vi komma till dig? Oskyldig
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)