• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-02-21 11:43:17 följande:
    Åh, det är så mysigt o sova ute.. det älskar mina också, fast här kan dom inte sova ute, om jag inte ställer ut dom på balkongen då..vill ha hus! :)Mina troll sover också nu, äntligen..nu får man vila öronen lite. Kanske äta frukost.. :P
    Ja, det är inte dumt med hus. Han sover på verandan, det är jätteskönt. Göte byggde verandan när jag blev gravid med Agnes så att vi skulle kunna ha henne sovandes ute. Och det funkar jättebra. Men nu ska vi ju byta hus, och där finns ingen bra veranda, än Oskyldig
  • Martha

Har ni sett att det är halva priset på det som är kvar på pops rea nu???

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-02-21 14:18:34 följande:
    Tror jag ska försöka ta mig dit, fast inte idag då förstås.
    Är så himla less på att bara vara hemma.
    Ska chansa på lite gröt nu i em.
  • Nirnaeth
    Hehe var där idag och snokade, men det var inte så mycket roligt kvar dock. Fast det beror kanske på vad man är ute efter.
    Dom rosa skaljackorna var det dessutom 150 kr rabatt på.
    Lite vinterkläder fanns kvar också, om man är ute efter sånt.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • znoozan
    fanns inget snyggt kvar fast man ska ju snart på me&iparty så det var väl tur det
    köpte förresten ett par snygga jeans åt I på lindex,med 30% rabattkupong blev det bara 100 spänn,bra pris
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • copernicus

hej ni shoppingproffs
    fick en fråga ang Dunnis
    på partyna säljs bara säsongenskläder va? inte det som ligger i webshoppen?

• Michaela83

heeeej....

här har jag nyss tvångs-utskrivit mig själv från falulassarett.. :( dom ville inte släppa iväg mej men jag ville hem å amma..
    har varit inlagd sen i ons kväll, hade gått med magont hela dagen och försökte strunta i det men tillslut så gick det inte längre...så 45 min innan aloe och ljuspartyt så blev d inställt..åkte till blge sjukhus och blev skickad akut till falun.. Misstänkt blindtarm.
    nu ska jag sova är sååå trött efter alla ultraljud, röntgenundersökningar, och otaliga sprutor..
    känner jag minsta lilla så måste jag åka in,, dryyyygt.

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-02-21 21:10:52 följande:
    heeeej....här har jag nyss tvångs-utskrivit mig själv från falulassarett.. :( dom ville inte släppa iväg mej men jag ville hem å amma.. har varit inlagd sen i ons kväll, hade gått med magont hela dagen och försökte strunta i det men tillslut så gick det inte längre...så 45 min innan aloe och ljuspartyt så blev d inställt..åkte till blge sjukhus och blev skickad akut till falun.. Misstänkt blindtarm.nu ska jag sova är sååå trött efter alla ultraljud, röntgenundersökningar, och otaliga sprutor.. känner jag minsta lilla så måste jag åka in,, dryyyygt.
    Åh herregud, vilken pärs. Hittade dom inget? Åk in så fort du känner nåt, lova det!!!
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-02-21 21:13:52 följande:
    Åh herregud, vilken pärs. Hittade dom inget? Åk in så fort du känner nåt, lova det!!!
    ja, jag lovar.. är inte så kaxig  längre efter all smärta jag fått uppleva det sista dygnet.. :-S men jag klarade inte av att ligga där nå mer, låg i ett 5rum med bara gamla tanter som låg och skrek.. och jag var sängliggande med dropp så jag kunde inte precis gå därifrån heller..
    Hade tydligen jättedåliga blodvärden, så jag har fått nån medicin utskriven som ska ätas i en månad. Skönt att va hemma, så  nu ska ja sova..
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)