• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2008-02-23 10:52:41 följande:
    Kan tilläggas att han fick värsta locket för ena örat i går eftermiddag som bara klickade till...
    Örat och balansen hänger ju ihop, så det borde han nog få uppkollat!
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Martha

Nu har han ringt... de säger att han har kristall sjukan...

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2008-02-23 11:45:17 följande:
    http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3671

Skönt att han fick svar så fort! Även om det är obehagligt, så är det iaf inget farligt
  • smarties

Har ni som jag en unge som älskar Lazytown? Dom har MASSOR med dvdfilmer med just den serien på Dollarstore just nu, vid godiset. Hittade 6 olika dvdfilmer med massor av avsnitt där. Om någon är intresserad av att springa o köpa. :)

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-02-23 10:37:24 följande:
    Hejhej....       vad tror ni??? I natt när Jens skulle ge Malva mat upptäckte han att han var jätte yr i huvudet.. när han lutade sej framåt så lixom trillade han bara framåt han fick försöka massor med gånger innan han kom upp ur sängen..  Och nu på morronen är han fortfarande lika yr.. säger att det känns konstigt i huvudet...  vad kan det vara?
    Tror som Michaela, lågt blodtryck. Tycker han ska kolla upp det omedelbart.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-02-23 11:45:17 följande:
    Så nu har jag läst på. Läskigt, men skönt att det går att göra nåt. Och att han fick svar så fort. Antar att det inte blev nåt IKEA idag då.
  • tejp

Va har ni för lördagsplaner idag då?

Nirna ska ju föda barn! Men ni andra?

Vi firar 9år idag, jag och jacob!

jag ska till falun en sväng snart, sen ska vi träffa Maria å dom senare så dom inte glömmer oss under veckan

Måste ju nästan fira lite ikväll också

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-02-23 13:16:48 följande:
    Va har ni för lördagsplaner idag då? Nirna ska ju föda barn! Men ni andra? Vi firar 9år idag, jag och jacob!jag ska till falun en sväng snart, sen ska vi träffa Maria å dom senare så dom inte glömmer oss under veckan Måste ju nästan fira lite ikväll också
    Ska inte göra mycket. Har fikat med en kompis som inte var rädd för oss Och det var SÅ skönt med lite vuxenprat. Men nu ligger Adam och sover och jag sitter och väntar på längdskidorna och vet inte vad jag ska äta. Och Göte och Åke är på väg från Sälen, redan, jätteskönt. Jag blir inte ensam i eftermiddag. Är dom hemma för 17 så åker jag på turbobesök till Kupolen, hihi.
  • smarties
    Va har ni för lördagsplaner idag då? Nirna ska ju föda barn! Men ni andra? Vi firar 9år idag, jag och jacob!jag ska till falun en sväng snart, sen ska vi träffa Maria å dom senare så dom inte glömmer oss under veckan Måste ju nästan fira lite ikväll också
    Vi har promenerat i det underbara vädret hela familjen, handlat, suktat på leksaker på Barnens Hus, och nu ska jag sätta igång och riva här hemma...passar på medans karln är hemma och kan leka med ungarna.. :P

Ikväll blir det film och godis, är ju lördag..får passa på då :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth
    Hrm..ja det var väl planen. Sitter här och försöker känna efter om det inte är nån liten värkusling på gång..men icke!
    Så vi ska barnvakta resten av eftermiddagen, och sen blir det väl inspektion av nya lägenheten

Tänkte att det skulle sluta blåsa så förbannat, så vi kan dra ut vildarna en sväng. Får panik på dom här inne efter ett tag, när allt ska rivas ut och slängas över hela lägenheten. För inte fan städar dom upp efter sig..
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)